خبرگزاری کار ایران

نماینده اصفهان با اشاره به ناآرامی‌های اخیر:

من به فکر موج‌های جدید مهاجرت هستم/تعویق انداختن آشتی‌ملی، عقب افتادن از فرصت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۴۶

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: من به فکر موج های جدید مهاجرت هستم و این ناآرامی‌ها همان پنجره‌های شکسته توسعه است که قطار توسعه را از مسیر خود منحرف می کند.

ناهید تاج الدین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: نیروهای سیاسی و اجتماعی کمک کنند شرایط کشور آرام شود و التهاب ها به حداقل برسد.

تاج الدین افزود :خسارت بی ثباتی برای همه است و فواید ثبات نیز عاید همه می شود ، ناآرامی هایی از این دست تصویر ثبات ایران را در ذهن دیگران مخدوش می کند و نه تنها باعث تخریب سرمایه فیزیکی می شود بلکه منجر به سرمایه‌گریزی همه سرمایه ها ی   مالی و انسانی واجتماعی می شود.  

وی ادامه داد: من به فکر موج های جدید مهاجرت هستم  و  این ناآرامی ها همان پنجره های شکسته توسعه است  که قطار توسعه را از مسیر خود منحرف می کند.  

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه آنهایی که دلشان برای ایران آباد و آزاد می تپد  بر روی اینکه ایران باید توسعه یابد  اجماع کنند  و نقطه اجماع نیروهای سیاسی و اجتماعی می تواند توسعه ایران باشد.

تاج الدین اظهار کرد: کافی است همه ما بر روی هویت مشترک ایرانی – اسلامی مان تکیه کنیم و با تکیه بر این هویت برای آینده ایران  با یکدیگر اجماع کنیم. به تعویق انداختن آشتی ملی به تعویق انداختن فرصت های پیش روی ایران برای بهبودی است و  برای ایران آباد و آزاد هیچ راهی جز توسعه سراغ ندارم و توسعه نیاز به ثبات دارد.

وی تاکید کرد: نیروهای سیاسی اگر دلشان برای ایران می تپد  در شرایط جاری بر سر حداقل ها اجماع کنند و بجای لجاجت ملی ، وحدت و انسجام ملی و نیز آشتی ملی پیشه کنند. من باور دارم ظرفیت های نظام سیاسی بسیار بیشتر از آنست که افرادی در آن بخاطر شرایطی که پیش آمد ، در بازداشت بسرببرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند آنیم که  شرایط را هر چه سریعتر عادی سازی کنیم و البته  ظرف هفته اخیر این امر به سرعت انجام شده است گفت: بجای توقف در بحران باید از آن عبور کرد و این عبور نیازمند بخشیدن اما فراموش نکردن است. برای عادی سازی شرایط باید از آزادی  بازداشت‌شدگان نا آرامی های اخیر شروع کرد بخصوص آنها که در تخریب اموال عمومی نقشی نداشته اند و  البته این امر نیز  ظرف هفته اخیر در جریان بوده  که نیازمند سرعت بخشیدن به آن هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز