خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شهبازی:

ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری سرعین مطالعه شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۱۸

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به ضرورت مطالعه ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شهبازی در جمع دهیاران و بسیجیان شهرستان سرعین گفت: ضروری است ظرفیت‌های متعدد گردشگری سرعین به منظور توسعه این شهرستان مطالعه شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سرعین به عنوان شهر آب‌‌های گرم معدنی شناخته می‌‌شود، اما این شهر ظرفیت‌های متعدد گردشگری تاریخی و طبیعی داشته که در شناسایی آن انتظار می‌‌رود دهیاران و بخشداران مشارکت داشته باشند.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به ضرورت صیانت از میراث‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: از دهیاران و بسیجیان شهرستان برای حفاظت از مواریث فرهنگی و تاریخی کمک گرفته می‌شود.

شهبازی به انجام بازدی های مکرر از آثار تاریخی شهرستان اشاره و تصریح کرد: بازدی ها و گشت‌های منظم از آثار تاریخی با همکاری عوامل انتظامی شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با بخشداران و فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان سرعین از ظرفیت‌‌‌های دهیاران و پایگاه‌های بسیج شهرستان به‌خصوص روستاهای شهرستان در زمینه حفظ و مراقبت از آثار تاریخی و فرهنگی نهایت استفاده را خواهیم برد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به ضرورت شناخت هنرمندان صنایع دستی و حمایت از آنها نیز تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دهیاران و بخشداران یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز