خبرگزاری کار ایران

سایگانی به ایلنا خبر داد:

راه‌اندازی دو سایت تلفن‌همراه پس از 2 سال خرابی در بخش سرباز

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۹۲۲

بخشدار سرباز گفت: دو سایت تلفن‌همراه پس از 2 سال خرابی در بخش سرباز راه اندازی شد.

مرتضی سایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در زاهدان اظهار داشت: سایت تلفن‌همراه دو راهی نوت و سایت روستای گتان پس از دو سال خرابی تعمیر، تجهیز و مجدد راه‌اندازی شدند.

وی افزود: با راه‌اندازی مجدد این سایت‌ها 8 روستا با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد و مردم این روستاها از امکانات ارتباط تلفن‌همراه بهره‌مند شدند.

بخشدار سرباز با یادآوری اینکه دو میلیارد و پانصد میلیون ریال از اعتبارات شرکت مخابرات استان برای بازسازی این سایت‌ها هزینه شده است .

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده پهنای باند اینترنت بخش سرباز که قبلا 100 مگابایت بود به یک گیگا بایت افزایش پیدا کرد.

سایگانی افزود: FTTH یا همان فیبر نوری خانگی در تعدادی از روستاهای بخش سرباز و شهر کلات نقشه‌برداری شده که به‌زودی آغاز خواهد شد و با اجرایی شدن این طرح مردم در منازل خود از اینترنت نامحدود بهره‌مند می‌شوند.

لازم به ذکر است، پس از بازدید بخشدار سرباز و مدیرعامل شرکت مخابرات استان، با قول و همت مدیرعامل، این سایت‌ها مجدد وارد مدار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز