خبرگزاری کار ایران

در پی حادثه واژگونی اتوبوس؛

مراسم تشییع پیکر دانش‌آموزان هرمزگانی عصر امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۰۱۷

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد پیکرهای دانش‌آموزان جان باخته هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس در داراب فارس عصر امروز شنبه در بندرعباس تشییع می شود.

به گزارش ایلنا، روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نهایت تالم و تاسف به اطلاع تمامی همکاران و آحاد مردم می‌رساند مراسم تشییع پیکرهای مطهر و معصوم جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در مسیر بندرعباس - داراب روز شنبه 11 شهریور ماه راس ساعت 17 در گلزار شهدای بندرعباس برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از همکاران فرهنگی و آحاد مردم دعوت شده است در مراسم تشییع حضور بهم رسانند.

پیکرهای جان باختگان پس از تشییع در بندرعباس برای خاکسپاری به زادگاهشان در شهرهای میناب و رودان و جزیره هرمز انتقال خواهد یافت.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه در شهرستان داراب روی داد و در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین کمک راننده اتوبوس جان باختند.

راننده این اتوبوس که از نظر جسمانی، سالم است، بازداشت و پرونده قضایی برای پیگیری دقیق ابعاد مختلف این حادثه تشکیل شد.

این اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی بود که با هدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند.

2 اتوبوس دیگر نیز حامل دانش‌آموزان هرمزگانی به مقصد شیراز بودند که به دنبال این حادثه، سرنشینان آنها در باشگاه فرهنگیان شهر داراب اسکان داده شدند.

30مورد سیتی اسکن، 72 مورد xray ، پنج مورد تصویربرداری پزشکی و 16مورد سونوگرافی برای 34 مصدوم این حادثه انجام شد.

یک نفر از مصدومان نیاز به قطع اندام فوقانی و تحتانی دارد و دانش آموز مصدوم دیگر نیازمند قطع اندام فوقانی است.

رضا صادقی خواننده مشهور هرمزگانی کنسرت دیشب خود در بندرعباس را به احترام دانش آموزان جان باخته در سانحه واژگونی اتوبوس در داراب فارس لغو کرد.

در پی جان باختن شماری از دانش آموزان هرمزگان در سانحه واژگونی اتوبوس، امروز شنبه در استان هرمزگان عزای عمومی اعلام شد.

در این حادثه که بامداد روز جمعه دهم شهریورماه جاری رخ داد، مهرنوش ناصری، مطهره دلاوری، مینا جمشیدی، شیدا امانی، شیوا مبینی، فاطمه صادقی نسب و زهرا زرنگار دانش آموزان جان باخته این حادثه تلخ هستند.

جمعی از مردم بندرعباس نیز به یاد و احترام جان باختگان این سانحه شامگاه جمعه در نزدیکی امامزاده شاه محمد تقی (ع) بندرعباس شمع روشن کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز