خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

تأیید صلاحیت بیش از 98 درصد داوطلبان انتخابات شورای شهر آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۶۴

فرماندار آستارا از افزایش آمار تأیید شدگان در هیأت‌های اجرایی انتخابات کنونی نسبت به دوره گذشته خبر داد و افزود: بیش از 98 درصد داوطلبان نیز تأیید صلاحیت شده اند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌های شهرستان، خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا، 391 نفر داوطلب رقابت در پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا شده‌اند که در همان ابتدا 2 نفر از داوطلبین روستایی با مراجعه به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری از حضور در این رقابت اعلام انصراف کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 79 نفر در حوزه شهری آستارا و لوندویل هستند، افزود: پس از بررسی های به عمل آمده، در مجموع صلاحیت 7 نفر از سوی هیأت های اجرایی محرز نشد.

فرماندار آستارا اضافه کرد: از این تعداد رد صلاحیت شده، 4 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل و 3 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستاها هستند.

رنجکش از افزایش آمار تأیید شدگان در هیأت های اجرایی انتخابات کنونی نسبت به دوره گذشته خبر داد و تصریح کرد: بیش از 98 درصد داوطلبان نیز تأیید صلاحیت شده اند.

وی تأکید کرد: این افزایش مبین این است که اعضای هیأت نیز مر قانون را در اولویت کار خود قرار داده‌اند و در تأیید و یا رد صلاحیت ها سلیقه ای عمل نکرده اند.

فرماندار آستارا افزود: در حال حاضر کلیه پرونده های تأیید و یا رد صلاحیت شدگان به هیأت های نظارت تحویل داده شده است و بررسی ها در این هیأت در مهلت قانونی انجام و سپس نتیجه آن اعلام خواهد شد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز