خبرگزاری کار ایران

برای شبکه‌های اجتماعی فراهم شد

راه اندازی اولین سرویس درگاه پرداخت آنلاین

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۹۴۵

پردانو، طرحی نو برای صاحبان کسب و کارهای مجازی طراحی کرده تا همه با خیالی آسوده و به صورت رایگان به کسب و کارهای خود بپردازند.

به گزارش ایلنا، این شرکت یک شرکت تجارت الکترونیک است که برای ارتقای کسب و کار کاربران خود اقدام به طراحی و ارائه طرح های جدید و منحصر به فرد کرده است.

در این گزارش به یکی از خدمات این شرکت در بخش تجارت الکترونیک می‌پردازیم که برای  سهولت و گسترش تجارت الکترونیک در زمینه های پرداخت آنلاین، واحد پردانو را طراحی و ارائه داده که درگاه واسط پرداخت و دارای بخش ها و خدمات مختلفی است؛ خدمات این بخش شامل ارائه درگاه‌های متفاوت برای تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در زمینه‌های مختلف است.

تا به امروز هرگاه صحبت از درگاه پرداخت به میان می‌آمد ذهن همه ما به طور ناخودآگاه به سمت یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی که در آن از درگاه پرداخت استفاده می‌شود، می‌رفت.

شرکت میهن ویژن بخش پردانو این افتخار را دارد تا اعلام کند که متخصصانش جهت رفاه در سطح عمومی جامعه و ورای شرکتها و تجارت‌های آن‌چنانی، سامانه جدیدی را برای اولین بار در وب فارسی طراحی کرده است تا امکان داشتن درگاه پرداخت شخصی به صورت رایگان برای تمام افراد از هر نقطه فراهم شود.

به عبارتی هرشخص با هر کسب و کاری با استفاده از درگاه شخصی پردانو می تواند صاحب یک درگاه اختصاصی برای خود مانندyourname.pardano.ir باشد و از طریق این درگاه به کسب و کارها و نیازهای شخصی خود بپردازد.

شبکه های مجازی امروزه جایگاه خود را در بخش های مختلف  زندگی ما باز کرده اند به گونه ای که ما نه تنها برای ارتباطات شخصی بلکه در سطح آماری بزرگتر جهت ایجاد کسب و کار و تبلیغ، ازاین شبکه ها ازجمله اینستاگرام و تلگرام استفاده می کنیم.

پردانو طرحی نو برای صاحبان کسب و کارهای مجازی طراحی کرده است تا این افراد با خیالی آسوده و به صورت رایگان به کسب و کارهای خود بپردازند. ارائه درگاه آسان از سوی پردانو برای شبکه های اجتماعی همچون کانال های تلگرام یا صفحات اینستاگرام، این امکان را فراهم کرده تا مشتریان آن ها از طریق لینکی که توسط صاحب فروشگاه و به سلیقه خود او تعبیه شده، پروسه پرداخت را انجام داده و پذیرندگان بتوانند در پنل کاربری خود، شاهد اطلاعات کاملی از مشتریان و تراکنش های روزانه خود باشند.

برای بهره گیری از این امکانات جدید و جذاب کافی است عضوی از پردانو شوید. اما درکنار طرح های جدیدی که متخصصان  پردانو ارائه داده اند، امکانات دیگری هم وجود داشته که به شرح آنها می پردازیم. پردانو برای طراحان و برنامه نویسان و صاحبان اپلیکیشن ها جهت رونق کسب و کارشان درگاه پرداخت درون برنامه ای را ارائه داده است که با استفاده از این درگاه این افراد می توانند بدون هیچ گونه وابستگی به فروشگاه اپلیکیشن خاص یا پرداخت کارمزدهای گزاف، به صورت کاملا مستقل و با پرداخت کارمزد بسیار پایین جهت ارتقای کسب و کار خود اقدام کنند.

همچنین درگاه پرداخت اینترنتی برای رونق دادن به کسب و کار صاحبان وب سایت های کوچک و بزرگ به صورت رایگان ارائه داده شده است. دارندگان وبلاگ نیز می توانند از امکان دکمه پرداخت و فاکتور پرداخت برای دریافت هزینه های خود استفاده کنند. این دو گزینه به صورت لینک های کوچک و دلخواه تعبیه شده که خود صاحبان وبلاگ در تعیین مشخصات آن ها نقش اصلی را دارند.

در امتداد تراکنش های بانکی شما این امکان برای شما فراهم است تا از چندین بانک برای انجام تراکنش های خود اقدام کنید و در صورت قطع بودن یکی از درگاه های بانکی، پردانو به صورت هوشمند درگاه متصل به وبسایت شما را جایگزین خواهد کرد. ارائه و طراحی بالغ بر 30 افزونه برای 20 سیستم مدیریت محتوا به صورت رایگان در بخش آزمایشگاه، یکی دیگر از خدمات پردانو برای شماست.

پردانو برنامه نویسانی دارد که در صورت عدم وجود افزونه مورد نیاز پذیرندگان در آزمایشگاه، متقاضی می تواند درخواست طراحی افزونه مد نظر خود را به روش های مختلف اعلام کند تا علی رغم تصورشان در کمترین زمان ممکن افزونه درخواستی در اختیارشان قرار گیرد. در نهایتِ این خدمات، جهت آسودگی خاطر تمام پذیرندگان، امکان درخواست تسویه حساب مالی به صورت نامحدود در روز تعبیه شده است.

قسمت جذاب این بخش درخواست تسویه حساب اتوماتیک است. به عبارتی برای صرفه جویی در وقت این امکان فراهم شده پذیرنده ساعتی را به دلخواه مشخص کند تا درخواست تسویه حساب اتوماتیک از جانب خودش بوسیله پنل ارسال شود. پاسخگویی به درخواست تسویه از جانب کارشناسان به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل است. 

در صورت وجود هر گونه درخواست جدید و سوال از طریق تیکت، تماس(02147626541) و ایمیل با پشتیبانان فعال پردانو در ارتباط باشید تا خدمات پشتیبانی 24 ساعته دریافت کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز