خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات منوط به مشارکت حداکثری مردم است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۲۸۳

مشاور سیاسی دولت اصلاحات گفت: پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس و کسب کرسی‌های مجلس منوط به مشارکت حداکثری مردم است.

 آذر منصوری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در خرم آباد با بیان این مطلب افزود: پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس و کسب کرسی‌های مجلس نسبت مستقیم با میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد.

وی اظهار داشت: اگر میزان مشارکت مردم بیش از 50 درصد باشد یقین دارم اصلاح طلبان پیروز میدان انتخابات مجلس دهم هستند.

وی حفظ و ارتقای وحدت و انسجام فعلی اصلاح طلبان در انتخابات را تثبیت کننده پیروزی آنها دانست و تصریح کرد: اصلاح طلبان به انسجامی بی‌سابقه در طول حضور خود در حیات سیاسی ایران رسیده اند و حاصل این انسجام معرفی کاندیداهای برجسته و توانمند در حوزه های انتخابیه سراسر کشور است.

 قائم مقام جمعیت زنان جوان و نواندیش افزود: مجلس اصلاحات و نمایندگان این جریان با حضور در مجلس آتی دغدغه اصلی خود را بر اجرای برجام داخلی، رفع مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان، رونق بخشیدن به اقتصاد همراه با امید و آرامش متمرکز می کنند. 

وی با بیان اینکه مجلس اصلاح طلبان و نمایندگان این جریان حامی دولت خواهند بود، اظهار داشت: امروز دولت به مجلسی یار و همراه نیاز دارد تا از ظرفیت برجام استفاده کرده و زمینه به چرخش افتادن چرخه تولید و اقتصاد این کشور را فراهم کند و کشور را از رکود خارج نماید.

وی گفت : برجام داخلی باید زمینه ساز وحدت و آشتی ملی در این کشور باشد و مجلس بتواند از حقوق شهروندی در کنار دولت حمایت کند.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که ما در مقایسه با رقیب نه زمین همواری داریم و نه امکانات برابری و داور هم بیشتر به نفع رقیب سوت می زند و بازیکنان شناخته شده  ما هم اجازه حضور در بازی را ندارند.

وی اظهار داشت: ما با این صورت مسئله به انتخابات ورود کردیم چون آموختیم و پذیرفتیم صندوق رای و انتخابات در دسترس ترین سهم ما از دموکراسی است.

 قائم مقام جمعیت زنان جوان و نواندیش افزود: هر برگه رای سندی است که به نام تک تک شهروندان این کشور نوشته شده است و شرکت نکردن یعنی واگذاری این سند به نفع تندروهایی که به اعتقاد من ثابت کرده اند دغدغه مردم، دغدغه منافع ملی و دغدغه کشور را ندارند.

وی اظهار داشت: تجربه به ما آموخته اگر همه بیایند حتی درصحنه رقابت نابرابر و با نادآوری‌ها، این اصلاح طلبانند که پیروز میدانند.

منصوری بیان کرد: امروز تا هفت اسفند فرصت داریم که هشتم اسفند را به حماسه و جشن پیروزی مردم ایران تبدیل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز