سرخط خبرها:
کد خبر: 86582 A

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان قزوین:

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نقش به‌سزایی در توسعه سازمان‌ها ایفا می‌کنند.‌

ایلنا: مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان قزوین گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و نقش بسزایی در توسعه سازمان‌ها ایفا می‌کنند.

به گزارش ایلنا از قزوین، محمد تقی نوروزی، مدیر کل شعب استان افزود: در واقع روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و با بهره گیری از ظرفیت بالای روابط عمومی و تقویت ارتباطات دو سویه این نهاد، می‌تواند علاوه بر افزایش تعامل بین مدیران، به مدیریت افکار عمومی نیز کمک کند.

نوروزی افزود: مدیران سازمان‌ها نیز به این مهم رسیده‌اند که اگر بخواهند ارتباطشان با مردم بیشتر شود لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان و متخصص است.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان قزوین ادامه داد: بانک‌ها از جمله مراکز و سازمان‌های اقتصادی هستند که ارتباط نزدیک و پیوسته‌ای با مخاطبان انبوه خود دارند که بخش اعظم آن از طریق ارتباطات چهره‌به‌چهره در شعب مختلف صورت می‌گیرد و در این رهگذر قضاوت عمومی و افکار عمومی در خصوص عملکرد بانک‌ها برگرفته از تصاویر ذهنی مشتریانی است که بار‌ها از بانک‌ها خدمت گرفته‌اند.

نوروزی رسانه‌ها را به عنوان مهم‌ترین ابزار جهت پیشبرد اهداف روابط عمومی دانست و گفت: بی‌شک روابط عمومی‌ها با تعامل با رسانه‌ها و ارتباط موثر با جراید و خبرگزاری‌ها می‌تواند در حوزه اطلاع رسانی سازمان خود نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به عملکرد روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قزوین گفت: خوشبختانه مدیریت روابط عمومی در سال‌های اخیر توانسته با بهره گیری از توان رسانه‌ای استان بیشترین نقش را در اطلاع رسانی از خدمات بانک داشته باشد و با تولید و تهیه اخبار و گزارش‌های متعدد نیاز‌های اطلاعاتی مردم و مشتریان را مرتفع شود.

گفتنی است در همایش مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد سراسر کشور عملکرد استان‌ها در حوزه تولید و انتشار اخبار در سال ۱۳۹۱ مورد ارزیابی قرار گرفت که به لحاظ کیفیت اخبار، استانهای قزوین، تهران بزرگ، ایلام و مرکزی (مشترک) حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و از مدیران این استان‌ها طی مراسمی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان قزوین
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر