کد خبر: 74515 A

ایجاد و جایگاه سازی برند "اصفهان" به منظور حمایت و پشتیبانی برندهای دیگر استان با هدف تقویت اركان اقتصادی استان و گسترش بازارهای هدف ملی و بین المللی و ایجاد بازارهای جدید و افزایش سهم بازار كالاها و خدمات و فعالیت‌های تجاری استان اصفهان ونظارت، پایش و ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده را از برنامه‌های این شورا است.

ایلنا: رونق بخشیدن به صنعت توریسم اصفهان، نیازمند ایجاد سخت افزار و نرم افزارهایی است که شورای عالی سیاست‌گذاری برند استان با هدف گذاری منطقی می‌تواند زمینه توسعه این صنعت پاک را در استان اصفهان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس شورای شهر اصفهان با اعلام این مطلب در نخستین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری برند استان اصفهان که با حضور جمعی از مسوولین دولتی و بخش خصوصی برگزار شد، افزود: برندسازی شهر اصفهان در برنامه توسعه اصفهان 1404 مطرح شده بود. ولی این شورا می‌تواند با برنامه ریزی دقیق به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کند.

عباس حاج رسولیها رونق بخشیدن به صنعت توریسم اصفهان را نیازمند ایجاد سخت افزار و نرم افزارهای لازم دانست و گفت: این شورا با هدف گذاری منطقی می‌تواند زمینه توسعه این صنعت پاک را در استان اصفهان ایجاد کند.

وی از آمادگی شورای شهر و شهرداری اصفهان برای همکاری با این شورا خبر داد و گفت: برای رونق اقتصادی و فرهنگی اصفهان آماده هر گونه همکاری هستیم.

تقویت نام و نشان تجاری اصفهان با تشکیل شورای برند

معاون عمرانی استانداری اصفهان نیز در این نشست یادآور شد: این شورا به پیشنهاد اتاق بازرگانی اصفهان و با هدف تقویت نام و نشان تجاری شهر اصفهان و کالای ساخته شده استان تشکیل شده است.

مهدی جمالی‌نژاد، تدوین سند استراتژیک و راهبردی برند شهری اصفهان و اجرای راهبردهای تعیین شده در بخش گردشگری،سند برند شهری سال 92 را از برنامه‌های این شورا عنوان کرد و گفت: ارزیابی روش‌های موجود برای تدوین و پیاده سازی برند به بنگاه‌های اقتصادی استان و برگزاری نشست با مدیران و سیاستگذاران کشور جهت تدوین و تصویب لوایح مورد نیاز در حوزه برند از دیگر برنامه‌های این شورا است.

تقویت اقتصاد استان و گسترش بازارهای هدف ملی و بین المللی

همچنین رییس کمیسیون برند اتاق اصفهان هدف از تشکیل این شورا را ایجاد بستر مناسب و هماهنگی‌های لازم بین نهادهای دولتی و غیر دولتی به منظور ارتقاء برند منطقه‌ای اصفهان در سطح ملی و بین المللی و ایجاد هم افزایی منابع و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با حوزه برند در استان و تسهیل و رفع موانع در قوانین و تصمیم گیری‌های مرتبط با حوزه برند به ویژه در حوزه توسعه سرمایه گذاری و گردشگری عنوان کرد و ادامه داد: باز تعریف بهترین منطقه برای زندگی و ویژگی‌های آن، شناسایی و معرفی پتانسیل‌های جغرافیایی و ویژگی‌های منحصر بفرد شهر اصفهان منطبق با تعریف فوق، تبیین وجوه تمایز زندگی در اصفهان با سایر استان‌ها، شناخت منطقی نیازهای رفاهی، اجتماعی، تفریحی و.. شهروندان، هماهنگ سازی ابزارهای تبلیغی و ارتباطی از موضوعات قابل تامل در برند شهری اصفهان است.

محمدرضا رجالی ایجاد و جایگاه سازی برند "اصفهان" به منظور حمایت و پشتیبانی برندهای دیگر استان با هدف تقویت اركان اقتصادی استان و گسترش بازارهای هدف ملی و بین المللی و ایجاد بازارهای جدید و افزایش سهم بازار كالاها و خدمات و فعالیت‌های تجاری استان اصفهان ونظارت، پایش و ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده را از برنامه‌های این شورا برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر