کد خبر: 54331 A

با هزینه‌ای بالغ بر 1.2 میلیارد ریال:

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در محورهای اصلی این شهر خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در محورهای اصلی این شهر خبر داد.

« مهدی نادعلی » در گفتگو  با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، هدف از اجرای این طرح را رعایت اصول زیبایی و منظر شهری عاری از اغتشاش بصری و اجرای نورپردازی­های ویژه در بیلبوردهای تبلیغاتی، جذب نگاه مردم به تابلوها و کیفیت بصری ذکر کرد.

وی افزود: نصب و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی با کاربری­های فرهنگی از جمله معرفی دارالمؤمنیــن کاشان، مفاخــر و بزرگان کاشان، تبلیغات مناسبت­های ملــی مذهبــی و بخشی از آن نیز با کاربری تجاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور تقریبی یک­هزار و 600 مترمربع فضای تبلیغاتی در کاشان وجود دارد اظهار داشت: امیدواریم تعداد 10 دستگاه از 20 دستگاه بیلبورد درخواست شده تا اواسط سال آتی ساخته و نصب شود.

نادعلی تأکید کرد: در راستای معرفی هر چه بهتر و مطلوبتر شهر کاشان به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی امید است با نصب و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی نوروز 93 شاهد بهره­برداری و عملیاتی شدن آن باشیم.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در ادامه این گفتگو گفت: با توجه به تأکیدات شهردار محترم کاشان مبنی بر اصلاح و بهبود تابلوهای شهری و افزایش فضاهای تبلیغاتی و نگاه ویژه به مبادی ورودی کاشان از جمله بلوار امام رضا (ع) تحقیقات و پژوهش­های اجرایی و مطالعاتی این طرح از مرداد ماه سال­جاری به صورت کار مشترک اداره تبلیغات شهری سازمان و اداره تأسیسات و زیبا­سازی شهرداری کاشان انجام شده است.

مهدی نادعلی افزود: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نسبت به برداشت اولیه و امکان سنجی محور بلوار امام رضا (ع) همچنین اخذ مشاوره از مهندسین و متخصصین طرح جامع تبلیغاتی این محور را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: به منظور بهسازی تابلوهای شهری کاشان، یکسان سازی اندازه، طرح و نمای آنها در مرحله­ی نخست با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی چندین نمای مختلف طراحی و ماکت آنها تهیه گردید. شایان ذکر است این موضوع در کمیته­ی تبلیغات شهری کاشان مورد بحث، تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، امید است طی سه ماه آینده اولین نمونه از این تابلوهای تبلیغاتی جدید در شهر کاشان اجرا شود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هزینه اختصاص داده شده جهت به­سازی و افزایش سطح سازه­های تبلیغاتی هسته مرکزی کاشان را یک میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان رفاهی تفریحی شهردار کاشان، اداره تأسیسات و زیباسازی شهرداری کاشان ذکر کرد.

گفتنی است: افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی پروژه­ی مشترک اداره تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی و اداره تأسیسات و زیبا سازی شهرداری کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر