کد خبر: 99468 A

شهردار تبریز:

رصت خدمت کمتر مجالی است که نصیب خادمین مردم در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی می‌شود.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: در راه خدمت به مردم و شهر طی این ۸ سال، از فرصت‌های خدمت غفلت نکردیم و هرچه در توان داشتیم برای توسعه و آبادانی تبریز و پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان به کار بستیم.
به گزارش ایلنا علیرضا نوین که در آئین بهره‌برداری از پارک ربع رشیدی و چندین پروژه عمرانی دیگر شهرداری منطقه یک تبریز سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: فرصت خدمت کمتر مجالی است که نصیب خادمین مردم در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی می‌شود و ما طی این ۸ سال با حسن استفاده از این فرصت با کار و تلاش شبانه‌روزی و صادقانه، تمام سعی خود را برای تحقق خواسته‌ها و نیازهای شهر و شهروندان و رفع مشکلات تبریز به کار گرفتیم و به جرأت اعلام می‌کنیم که در راه خدمت روسفیدیم.
شهردار تبریز با مثبت ارزیابی کردن اقدامات و عملکردهای مدیریت شهری تبریز طی این سال‌ها، این سطح از موفقیت‌ها را نتیجه اعتماد و اعتقاد شورای سوم تبریز به مدیران شهرداری و کمک به ثبات مدیریت در مجموعه شهرداری دانست و از حمایت‌های اعضای شورای سوم قدردانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی رفاهی و تفریحی شهرداری تبریز افزود: تبریز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ایجاد و افزایش مراکز فرهنگی، رفاهی و تفریحی استن و در این راستا شهرداری برنامه‌ریزی جامعی برای تحقق این امر انجام داده است.
شهردار تبریز در عین حال با تأکید بر اینکه این سطح از موفقیت‌ها و موفقیت‌های دیگر مدیریت شهری تبریز غیرقابل کتمان و انکارناپذیر است خاطرنشان کرد: علی رغم مشهود و قابل بررسی بودن خدمات و اقدامات ماندگار شهرداری طی سال‌های اخیر و روشن بودن مظاهر توسعه و پیشرفت این شهر، هنوز عده‌ای با کج اندیشی و کج سلیقگی به دنبال نادیده گرفتن و زیرسوال بردن این اقدامات هستند و سعی دارند شیرینی پیشرفت و توسعه پایدار تبریز را به انحای مختلف در کام مردم تلخ کنند در حالی که مردم بهترین قاضی هستند و میزان رضایتمندی آنان از عملکرد شهرداری موید موفقیت این مجموعه در ارایه خدمات به آنان است.
نوین در خاتمه گفت: در این دوره مدیریت شهری کارهای ماندگاری در راستای توسعه و عمران شهری از سوی شورا و شهرداری تبریز انجام گرفته و تبریز به سطح قابل توجهی از توسعه دست یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر