کد خبر: 93150 A

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز:

عمده این شکایت‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و بخشی دیگر نیز در نوبت بررسی و رسیدگی است.

ایلنا: مدیر بازرسی، ارزشیابی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز از وصول و بررسی بالغ بر ۳۰۰ شکایت مردمی به این مجموعه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا جلیل باحجب در نشست ارزیابی و بررسی عملکرد این مجموعه با اعلام اینکه تمامی شکایات و گزارش‌های واصله و ارجاعی به این مدیریت در کمترین زمان ممکن و با دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: طی سه ماهه اول امسال ۱۵۴ مورد شکایت مربوط به مناطق و سازمان‌های تابعه، ۲۰ مورد شکایت ارجاعی از بارزسی کل استان، ۹۰ مورد نیز از طرف ریاست جمهوری و ۲۵ مورد نیز از سوی کمیسیون تحقیق و نظارت شهرداری به این مدیریت واصل شده است که عمده این شکایت‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و بخشی دیگر نیز در نوبت بررسی و رسیدگی است.
وی همچنین تلاش برای کاهش زمان بررسی و رسیدگی پرونده‌ها و نیز تقویت بدنه کار‌شناسی و رابطین بازرسی در مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز را از مهم‌ترین و اصلیترین اقدامات مدیریت بازرسی شهرداری اعلام کرد.
جلیل باحجب همچنین یادآور شد: کار‌شناسان مدیریت بازرسی شهرداری تبریز به صورت مداوم و دوره‌ای از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی در راستای تسریع روند اجرای طرح‌ها و کاهش مشکلات و جلوگیری از برخی انحرافات احتمالی بازدید می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر