کد خبر: 84383 A

طی سه ماهه اول سال‌جاری؛

از كل تماس‌های دریافتی،84 درصد منجر به عملیات پلیس شده و11درصد نیز با ارائه راهنمائی ومشاوره پاسخ داده شده است.

ایلنا: معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از 86 هزار و 92 تماس با سامانه پلیسی 110 در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد احمد علی پور با بیان اینکه از كل تماس های دریافتی،84 درصد منجر به عملیات پلیس شده و11درصد نیز با ارائه راهنمائی ومشاوره پاسخ داده شده است به تماس های غیر قابل رسیدگی نیز اشاره کرد و گفت: در سه ماهه گذشته 5 درصد از تماس ها با پلیس 110 غیر قابل رسیدگی بوده كه شامل تكراری بودن موضوع و خبر، تماس‌های اشتباهی، مزاحمت تلفنی و تماس از تلفن‌های فاقد سیم كارت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این تماس‌های بی مورد منجر به ایجاد اختلال در رسیدگی به دیگر ماموریت‌های پلیس شده است.

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از رضایت مندی 96درصدی تماس گیرندگان از عملكرد پلیس 110خبر داد وافزود: گشت های كنترلی پلیس110 به طور مستمر با نظارت بر عملكرد پلیس در كیفی سازی خدمات انتظامی وجلب رضایت عمومی تلاش می‌کنند.

بیش از 86هزار تماس با پلیس 110 آذربایجان شرقی گرفته شد
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر