کد خبر: 75979 A

یكی از مقام‌های اسرائیلی با رد برخی گزارش‌ها درباره تصمیم روسیه برای لغو فروش سیستم‌های S-300 به سوریه گفت كه این گزارش‌ها كاملا خیالی و دور از واقعیت است.

یكی از مقام‌های صهیونیست گزارش روزنامه انگلیسی «ساندی تایمز» درباره توافق مقام‌های مسكو و تل‌آویو برای خودداری روسیه از فروش سیستم‌های S-300 به سوریه را تكذیب كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، یكی از مقام‌های اسرائیلی با رد برخی گزارش‌ها درباره تصمیم روسیه برای لغو فروش سیستم‌های S-300 به سوریه گفت كه این گزارش‌ها كاملا خیالی و دور از واقعیت است.

این مقام اسرائیلی افزود كه هرگز چنین توافقی بین «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل صورت نگرفته است.

روزنامه ساندی تایمز پیش از این به نقل از یكی از مقام‌های روس نوشته بود كه روسیه از فروش سامانه S-300 به سوریه منصرف شده و دلیل آن نگرانی مسكو از این مساله است كه این سامانه به دست افرادی بیفتد كه از آنها برای حمله به غیرنظامیان استفاده كنند.

وی گفته بود كه این توافق در جریان دیدار اخیر نتانیاهو و پوتین صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر