کد خبر: 99217 A

«چهل گفتار» نام تازه‌ای است برای کتاب‌هایی که پیش از این با عنوان «دل‌گفته‌ها و دل‌نوشته‌های معلم بازاریابی» نوشته پرویز درگی، از انتشارات بازاریابی، چاپ و منتشر می‌شد.

ایلنا: «دل‌گفته‌ها و دل‌نوشته‌های معلم بازاریابی» که تاکنون سه جلد آن به نامهای ۱) دل‌گفته‌ها و دل‌نوشته‌های معلم بازاریابی، ۲) یادداشتهای معلم بازاریابی، ۳) دل‌نکته‌های معلم بازاریابی، چاپ و توزیع شده، افزون بر دانش‌افزایی، در برخی مطالب ضرباهنگی عاطفی و هیجانی داشت. اما «چهل‌گفتار» که در آینده، ۲ یا ۳ جلد آن چاپ و منتشر خواهد شد، عمدتاً دارای بار دانشی است. گو آنکه به گفتهٔ ژان‌پیاژه، روان‌شناس سوئیسی و شناخت‌شناس پرآوازهٔ جهانی، تفکیک شناخت و عواطف از همدیگر بسیار دشوار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «چهل‌گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌وکار‌ها» حاوی چهار فصل و ۴۰ گفتار است. این چهار فصل عبارتند از:

• چالشهای کنونی مدیران

• سندروم اختلالات سازمانی

• بینشهای مدیریتی

• ابزارهایی برای توانمندسازی مدیران

می‌توانید مطالعه را از هر کجای کتاب آغاز کنید. ضرورتی ندارد که از آغاز بخوانید، و یا کتاب را از پایان بخوانید. می‌توانید بنا به پرسشهایی که در ذهن دارید، به فصل مربوطه مراجعه کنید. با وجود این، ترتیب فصل‌ها قرار است شما را در مسیری مشخص تا پایان، راهیابی کنید.

این کتاب توسط پرویز درگی به اساتیدی چون دکتر بهزاد ابوالعلایی، دکتر خدایار ابیلی، و دکتر شهیندخت خوارزمی، تقدیم شده است.

احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید از ویراستاران کتاب «چهل‌گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌وکار‌ها» هستند.

علاقه مندان برای تهیه کتاب «چهل‌گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌وکار‌ها» به فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی میدان انقلاب - خیابان ۱۲ فروردین - پاساژ کتاب فروردین - طبقه همکف مراجعه کنند.

این کتاب به قیمت ۱۰/۰۰۰ تومان روانه بازار شده است.

انتشارات بازاریابی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر