کد خبر: 8724 A

به مناسبت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

به مناسبت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان300 سازه تبلیغاتی با محوریت حضرت زهرا (س) در سطح شهر اصفهان نصب می‌شود

 به گزارش ایلنا مدیر تبلیغات ستاد اجرایی استانی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان گفت: ۳۰۰ سازه تبلیغاتی با محوریت حضرت زهرا (س) و شهدای هسته‌ای در ایام برگزاری جشنواره فیلم کودک در سطح شهر اصفهان نصب می‌شود.
هادی نباتی در گفت‌و‌گو با ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه امسال فضا‌سازی تبلیغاتی جشنواره فقط به محیط شهری و مکان‌های برگزاری جشنواره محدود نمی‌شود، گفت: برای نخستین بار ظاهر مدارس شهر اصفهان نیز برای برگزاری جشنواره تزیین می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: در این طرح قصد داریم تا با استفاده از اقلام تبلیغاتی ویژه‌ای که تهیه شده، شور و نشاط جشنواره را به مدارس ببریم و بچه‌ها را برای شرکت در این رویداد فرهنگی بزرگ آماده کنیم.
مدیر تبلیغات ستاد اجرایی جشنواره تاکید کرد: اوج فعالیت‌های تبلیغاتی جشنواره از ۷ مهر ماه و همزمان با میلاد ثامن الائمه (ع) آغاز شده و تا پایان جشنواره ادامه دارد.
وی با اذعان بر اینکه تبلیغات فضایی و شهری یکی از بخش‌های مهم است، گفت: ایجاد جو جشنواره‌ای در شهر بسیار مهم است و در همین راستا برنامه‌های ویژه‌ای که تدارک دیده شده تا برای چند روز شهر رنگ و بوی حضور پروانه‌های جشنواره بیست و ششم را به خود بگیرد.
نباتی عنوان کرد: حدود ۳۰۰ تابلو شهری با موضوع حضرت زهرا (س) و شهدای هسته‌ای با استفاده از بنر‌ها همراه با تصویر کودکان در حال نصب است همچنین پایه سازی مدارس با عکس کودکان نیز در دست اقدام می‌باشد.
وی توزیع ۱۰ هزار برگ تمرین (فلش کارت) رایانه‌ای در کشور را از دیگر فعالیتهای ستاد تبلیغات جشنواره دانست و در این رابطه متذکر شد: بسته‌ای از شهرداری اصفهان با ۱۰ هزار برگ تمرین (فلش کارت) رایانه‌ای آماده شده که در حال حاضر در کل کشوربین کودکان و نوجوانان در حال توزیع است به دنبال این برنامه و همچنین همراهی با کودکان زلزله زده یک اتوبوس با اقلام فرهنگی شامل فیلم و فلش کارت به مناطق زلزله زده در قالب کاروانی فرستاده شده است.
مدیر تبلیغات جشنواره با اعلام این مطلب که از دو ماه پیش تا کنون بیش از ۲۰ جلسه کار‌شناسی برای انجام تبلیغات برگزار شده، گفت: در بحث تبلیغات محیطی جشنواره در اصفهان، ستاد اجرایی از دو ماه پیش آغاز به کار کرده و بیش از ۲۰ جلسه کار‌شناسی با حضور صاحب نظران انجام شده و می‌توان گفت که امسال فضای تبلیغات با سال گذشته متفاوت است به گونه‌ای که درگیر شدن مخاطب کودک و نوجوان متفاوت‌تر از سال‌های دیگر صورت گرفته است.
بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر