کد خبر: 58621 A

مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

ازی ایرانی در ابتدای راه بوده و دوران کودکی و نوجوانی خود را طی می کندو اگر کمی از فرم های بازی های خارجی در بازی های ایرانی کپی شود مشکلی ایجاد نمی کند.

 ایلنا:مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با بیان این که تولید بازی‌های آنلاین در محور کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قرار دارد، گفت: تاوقتی که بودجه ما به صفر نرسیده ناامید نیستیم و در حد توان بازی‌های کیفی را ایجاد می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، بهروز مینایی با بیان اینکه بازی ایرانی در ابتدای راه بوده و دوران کودکی و نوجوانی خود را طی می کند؛ یادآور شد: اگر کمی از فرم های بازی های خارجی در بازی های ایرانی کپی شود مشکلی ایجاد نمی کند.

وی ادامه داد: در بسیاری از بازی های ما همچون میرمهنا، فضای کاملا ایرانی طراحی شده و در بازی شبان نیز این روند به وضوح دیده می شود و توزیع کنندگان خارجی نیز به این امر اذعان دارند.

به گفته مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، برند سازی در عرصه بازی های رایانه ای نیاز به فعالیت فرهنگی سنگین دارد و برای اینکه شاخص های فرهنگی ما در بازی های رایانه ای متبلور شود باید تلاش کنیم.

مینایی افزود: تولید بازی های رایانه ای آنلاین در اولویت کاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای قرار دارد و با بازاریابی و انتشار درست، می توان بازی های ایرانی را به دنیا صادر کرد.

به گفته وی، برخی بازی های آنلاین ایرانی همچون آسمان دژ، 160 هزار کاربر داشته و این در حالی بود که این بازی ها تبلیغات بسیاری هم نداشت.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: تاوقتی که بودجه ما به صفر نرسیده ناامید نیستیم و در حد توان بازی های کیفی را ایجاد می کنیم.

مینایی درباره تولید بازی های رایانه ای قرآنی نیز گفت: تولید بازی نامه قرآنی محور، محور جشنواره دوم بازی های رایانه ای تهران بود و جوایزی نیز به بازی نامه های برتر در جشنواره قرآن اهدا شد.

وی ادامه داد: تولید بازی بیداری اسلامی را شروع کردیم و در بخش بازی های قرآنی نیز به دنبال تولید بازی های ذوالقرنین بودیم که به دلیل نبود بودجه، این کار نیمه تمام ماند.

بنیادبازی های رایانه ای
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر