کد خبر: 40306 A

نشست هم اندیشی مدیران دومین جشنواره مد و لباس فجر و نمایندگان نشریات تخصصی این حوزه روز گذشته (3بهمن) در محل دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

ایلنا: در نشست هم اندیشی نشریات تخصصی مد و لباس با مدیران جشنواره مد و لباس بر حضور گسترده نشریات تخصصی تاكید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره مدو لباس فجر، در این نشست نمایندگان رسانه ها با استقبال از برگزاری این جشنواره، حضور در جشنواره را فرصتی برای افزایش سطح اطلاع رسانی در این حوزه برشمردند.

همچنین در این نشست، حمید قبادی، دبیر جشنواره با اعلام آمادگی جشنواره برای در اختیار گذاشتن فضای رایگان برای حضور نشریات گفت: جشنواره مد و لباس فجر فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر طراحان تولیدكنندگان و اهالی رسانه برای پیشبرد سطح كیفی مد و لباس در چهارچوب الگوهای اسلامی و ایرانی در كشور است.

دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر گفت: جشنواره مد و لباس فجر همانند پلی ارتباطی میان طراحان و تولید کنندگان عمل می کند.

وی با اشاره به روند رو به افزایش اهمیت مد و لباس در میان اقشار مختلف جامعه گفت:در تلاش هستیم تا تمامی آثار ارائه شده در بخش فروش جشنواره کد شیما دریافت کنند و از مهم ترین ویژگی های این شناسه ارائه اطلاعات كامل به مخاطبان درباره طرح و لباس است.

وی افزود: دانشگاه ها به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه، در جشنواره مد و لباس فجر با ارائه آثار و مقالات متعدد حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به رسالت نشریات در افزایش سطح اطلاع رسانی در این حوزه تصریح كرد: نشریات می توانند با رعایت اصول جشنواره، در بخش های مختلف حضور داشته باشند و به اطلاع رسانی بپردازند.

دومین جشنواره مد و لباس فجر دهم تا بیستم اسفند سال جاری در تهران و 5 استان دیگر همزمان برگزار می شود. مهلت ارسال و ارائه آثار و همچنین ثبت نام روز 20 بهمن است.

جشنواره مد و لباس فجر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر