کد خبر: 50509 A

۹۵ درصد از پیامهای دریافتی پاسخ داده شده و رضایت شهروندان جلب شده است.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۲ تهران از ثبت ۲۲۵۴ پیام شهروندان در ۱۱ ماهه نخست سال جاری در سامانه ۱۸۸۸ این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی محمدنژاد گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری، ۲۲۵۴ پیام شهروندان این منطقه در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شده که از این تعداد، یم مورد پیشنهاد،، ۱۱۵ شکایت، ۶۰۶ تقدیر و تشکر و ۱۵۳۲ انتقاد است که ۹۵ درصد از پیامهای دریافتی پاسخ داده شده و رضایت شهروندان جلب شده است.

وی در ادامه توجه ویژه به پیام‌ها و نظرات شهروندان و جلب رضایت هرچه بیشتر آنان را یکی از سیاستهای کلان مدیریت شهری منطقه ۱۲ برشمرد و افزود: در راستای شهروند مداری و محله محوری، از ابتدای سال جاری بیش از ۵۰۰ شهروند منطقه به عنوان ناظرین سامانه ۱۸۸۸ در محلات ۱۳ گانه داوطلبانه فعالیت نموده که با گذراندن دوره‌های آموزشی و توجیهی در تلاش‌اند با مشارکت خود، محیط مناسبتری جهت شهروندان منطقه ۱۲ ایجاد كنند.

شهرداری منطقه 12
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر