کد خبر: 94292 A

واكنش بانك رفاه به گزارش ایلنا؛

چكیده: «با حذف روال سنتی تهیه و ارائه فیش که تا دو ماه گذشته به صورت کاغذی انجام می‌شد و تبدیل آن به روش مکانیزه، تعداد زیادی از متقاضیان دریافت فیش حقوقی دچار مشکل شده‌اند.»

در پی انتشار گزارشی از مشكلات و دردسرهای كارگران بازنشسته برای دستیابی به «فیش حقوقی» با اجباری شدن استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی به نقل از دبیر کانون کارگران بازنشسته البرز قزوین، روابط عمومی بانك رفاه كارگران واكنش نشان داد و اعلام كرد: «در راستای تعامل با سازمان تامین اجتماعی و به منظور ارج نهادن به این قشر عزیز و افزایش منزلت اجتماعی و تکریم آنان، پیشنهاد امکان پرینت فیش‌های حقوقی مستمری بگیران در شعب بانک از طریق در اختیار قرار دادن وب سرویس مربوطه، به کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی منعکس شده است که پس از حصول نتیجه، ‌اقدامات لازم برای اجرایی شدن آن صورت خواهد گرفت.»

به گزارش ایلنا، دبیر کانون کارگران بازنشسته البرز قزوین پیش از این اعلام كرده بود: با حذف روال سنتی تهیه و ارائه فیش که تا دو ماه گذشته به صورت کاغذی انجام می‌شد و تبدیل آن به روش مکانیزه، تعداد زیادی از متقاضیان دریافت فیش حقوقی دچار مشکل شده‌اند.

روابط عمومی بانك رفاه در پاسخی كه برای ایلنا فرستاده، اعلام كرده است كه قصد دارد اقداماتی برای كاهش دغدغه‌ كارگران بازنشسته انجام دهد.

متن كامل پاسخ بانك رفاه در ادامه می‌آید: 

تاکنون الزام خاص مبنی بر تفکیک و ارائه فیش حقوقی به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از سوی بانک رفاه وجود نداشته است، لیکن در راستای تعامل با سازمان تامین اجتماعی و به منظور ارج نهادن به این قشر عزیز و افزایش منزلت اجتماعی و تکریم آنان، پیشنهاد امکان پرینت فیش‌های حقوقی مستمری بگیران در شعب بانک از طریق در اختیار قرار دادن وب سرویس مربوطه، به کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی منعکس شده است که پس از حصول نتیجه، ‌اقدامات لازم برای اجرایی شدن آن صورت خواهد گرفت.

کارگران بازنشسته
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر