خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری با ایلنا مطرح کرد:

بلاتکلیفی بازنشستگان تامین اجتماعی شهرک صنعتی البرز در دریافت فیش حقوقی

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۳

چکیده:«از یک ماه گذشته اداره تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران در انجام وظیفه قانونی خود در خصوص صدور فیش حقوقی برای کارگران بازنشسته ومستمری بگیر کوتاهی می‌کنند».

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان البرز دراستان قزوین اعلام کرد: 7 هزار بازنشسته ومستمری بگیر تامین اجتماعی شهرستان البرز قزوین از یک ماه گذشته فیش ماهانه واریز حقوق نگرفته‌اند.

عید علی کریمی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: از یک ماه گذشته اداره تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران که مسئولیت پرداخت حقوق وارائه فیش حقوقی کارگران بازنشسته ومستمری بگیر را بر عهده دارند، در انجام وظایف خود کوتاهی کرده ومسئولیت توزیع فیش حقوقی بازنشستگان را بر عهده نمی‌گیرند.

او با بیان اینکه بازنشستگان این شهرستان هم اکنون بلاتکلیف شده‌اند، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی بانک رفاه کارگران را مسئول این کار می‌داند و بانک رفاه هم مسئولیت انجام این کار را بر عهده نگرفته ومی‌گوید که در زمینه توزیع فیش حقوقی بازنشستگان مسئولیتی ندارد و این وظیفه کانون بازنشستگان است.

این فعال کارگری در این باره گفت: این در حالی است که کانون بازنشستگان ومستمری بگیران شهرستان البرز هیچ وظیفه قانونی درقبال توزیع فیش حقوقی بازنشستگان ندارد وفقط می تواند در این زمینه با این دو نهاد همکاری مشترک داشته باشد.

او در خاتمه با بیان اینکه اداره تامین اجتماعی باید در این خصوص پاسخگوی بازنشستگان باشد،اظهار داشت: طی روال ماهای گذشته، هر ماه اداره تامین اجتماعی بایدفیشهای حقوقی بازنشستگان ومستمری بگیران را در اختیار بانک بگذارد و بانک هم وظیفه توزیع آن را بر عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز