کد خبر: 73083 A

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه خبر داد

امروز شاهدیم در استان‌هایی که شورای هماهنگی روابط عمومی با قوت بیشتری تشکیل شده است روابط‌ عمومی‌ها در امور، حضوری قدرتمند و پر توان دارند و تشکیل این شورا باید جدی گرفته شود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی از آغاز اجرای طرح روابط عمومی الکترونیک از 27 اردیبهشت 1392 همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی‌نیاز که در همایش مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و اداره‌های کل راه و شهرسازی استان‌ها با بیان اینکه در اجرای روابط عمومی الکترونیک گام‌های برداشته شده است، اظهار داشت: روابط عمومی‌های تابعه این وزارتخانه باید از امروز بر الکترونیکی کردن روند امور همت گمارند و مدیران مربوط در تامین تجهیزات همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در چهار سال اخیر وزیر راه و شهرسازی بیش از 100 سفر در قالب هیات دولت و 150 سفر به صورت مستقل به استان‌های کشور داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: در چند سال اخیر 160 برنامه افتتاحیه با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی داشته ایم که در همه این برنامه‌ها روابط عمومی در خط مقدم اطلاع رسانی بوده‌‌اند.

بی‌نیاز یادآور شد: در سال 1388 دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و دستور‌العمل تشکیل همین شورا به مدیریت اداره کل راه و شهرسازی در استان‌ها صادر شد که این امر هم‌افزایی مطلوبی را در پی داشته است.

وی افزود: امروز شاهدیم در استان‌هایی که شورای هماهنگی روابط عمومی با قوت بیشتری تشکیل شده است روابط‌ عمومی‌ها در امور، حضوری قدرتمند و پر توان دارند و تشکیل این شورا باید جدی گرفته شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ابراز داشت: برای ایجاد رقابت و تشخیص نقاط قوت و ضعف دو جشنواره سراسری روابط عمومی در وزارت راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی برگزار شد که کمک شایانی در بررسی نقاط قوت و ضعف و ارتقای امور داشت؛ از جمله مواردی که با برگزاری جشنواره نمایان شد ضعف در حوزه پژوهش بود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی منطقه‌ای در کشور، برپایی سه نمایشگاه بزرگ وزارت راه و شهرسازی و صنایع وابسته، تاسیس شورای عالی ارتباطات و تدوین دستورالعمل و آیین نامه‌های راهبری و تنظیم برنامه‌های شش ماهه و یکساله از دیگر فعالیت‌های انجام شده در چهار سال اخیر بوده است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی از جا‌به‌جایی زود‌هنگام مسئولان روابط عمومی‌ها استان‌‌ها و عدم تثبیت آنها انتقاد کرد و یادآور شد: هم اکنون روابط عمومی‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی به نقطه خوبی رسیده‌اند اما با نقطه آرمانی فاصله داریم.

وی افزود: از نظر تعداد روابط عمومی‌ها تابعه، وزارت راه و شهرسازی مقام دوم را در بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر