اجرای طرح پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد ایران خودرو به مشتریان
طرح پاسخگو،از طرح های گسترش ارتباط با مشتریان است كه در مركز ارتباط با مشتری ایران خودرو برنامه ریزی شده و به صورت هفتگی با حضور مدیران ارشد این گروه صنعتی اجرا می شود.
به منظور تكریم مشتریان و پاسخگویی سریع، نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، معاونان خودرا مكلف به برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و رفع مشکلات آنان كرد.
به گزارش ایلنا، غلامرضا حاجی خانی مدیرارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،معاونین مدیرعامل این شركت در حوزه های مختلف تولید، كیفیت، فروش و خدمات پس از فروش در فرصت های مناسب در مركز تماس مدیریت ارتباط با مشتریان حضور خواهند یافت وپاسخگوی مشتریان خواهندبود.
وی افزود: از اهداف پیش بینی شده این طرح كه با عنوان «طرح پاسخگو» شناخته می شود می توان به بهبود فرایند های بازخورد (Feed Back ) از مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان اشاره كرد.
گفتنی است طرح پاسخگو،از طرح های گسترش ارتباط با مشتریان است كه در مركز ارتباط با مشتری ایران خودرو برنامه ریزی شده و به صورت هفتگی با حضور مدیران ارشد این گروه صنعتی اجرا می شود.