کد خبر: 33434 A

همزمان با اعلام فراخوان مقالات؛

مقالات ارسال شده باید کاملاً مرتبط با موضوعات در نظر گرفته شده برای دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت بوده و در عین به‌روز بودن و ارائه محتوایی جدید و کاربردی، پیش از این در مجلات و کنفرانس‌های دیگر ارایه نشده باشند.

دبیرکل دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از جمع‌بندی نهایی موضوعات این کنفرانس توسط کمیته علمی خبر داد.
به گزارش ایلنا، غلامرضا کاظمی دینان گفت: همان‌گونه که پیش از این اعلام شده بود، دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با عنوان «روابط‌عمومی، صنعت و توسعه بازار» در سال آ‎ینده برگزار خواهد شد که موضوعات مقالات ارایه شده در این کنفرانس پس از جمع‌بندی نهایی اعضای کمیته علمی به این شرح تعیین شدند: «روابط‌عمومی، صنعت و بازاریابی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تبلیغات»، «روابط‌عمومی، صنعت و مدیریت ارتباط با مشتری»، «روابط‌عمومی، صنعت و مخاطب‌پژوهی»، «روابط‌عمومی، صنعت و اقناع و ترغیب مشتری» و «روابط‌عمومی، صنعت و ارتقای برند».
وی افزود: همزمان با اعلام موضوعات دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، فراخوان مقالات نیز منتشر شده و از همه اساتید، کارشناسان، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های روابط‌عمومی، صنعت، بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات خواسته شده است مقالات خود را در بخش‌های یادشده حداکثر تا روز 20 اسفند 1391 از طریق پست الکترونیک info@i-pr.ir به دبیرخانه کنفرانس ارسال كنند.
کاظمی دینان تصریح کرد: مقالات ارسال شده باید کاملاً مرتبط با موضوعات در نظر گرفته شده برای دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت بوده و در عین به‌روز بودن و ارائه محتوایی جدید و کاربردی، پیش از این در مجلات و کنفرانس‌های دیگر ارایه نشده باشند.
وی ادامه داد: مقالات برگزیده شده از سوی کمیته علمی، در دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ارائه شده و در کتاب مقالات همایش چاپ خواهند شد.
گفتنی است دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت 29 اردیبهشت‌‌‌ماه 1392 با حضور کارشناسان، اساتید، مدیران و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی و صنعت در تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر