کد خبر: 42510 A

معاون هماهنگ كننده پلیس گیلان:

سازمان كج رفتاری در ارائه خدمات را به جهت حفظ شأن، منزلت و مقام ارباب رجوع نپذیرفته و با خاطیان نیز برخورد سازمانی و قانونی به عمل خواهد آورد.

ایلنا- رشت:معاون هماهنگ كننده پلیس گیلان، خوشنودی و رضایت ارباب رجوع را در گرو نیت خیر خواهانه در ارائه خدمات دانست و گفت: سازمان كج رفتاری در ارائه خدمات را به جهت حفظ شأن، منزلت و مقام ارباب رجوع نپذیرفته و با خاطیان نیز برخورد سازمانی و قانونی به عمل خواهد آورد.

به گزارش  ایلنا از رشت، یدالله حسینی  در مراسم تودیع و معارفه معاون وظیفه عمومی پلیس  گیلان  كه در سالن كوثر نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: رعایت دقیق دستورالعمل سازمانی در سرویس دهی مناسب تؤام با تكریم، موجب پیشرفت در حسن نظر مردمی از عملكرد پلیس می شود.

وی استمرار تحكیم بخشی نظام را در خوب خدمت كردن خواند  و تاکید کرد: سازمان كج رفتاری در ارائه خدمات را به جهت حفظ شأن، منزلت و مقام ارباب رجوع نپذیرفته و با خاطیان نیز برخورد سازمانی و قانونی به عمل خواهد آورد.

این مسئول، اذعان داشت: برخورد پلیس در حین انجام خدمات باید توام با تكریم و لبخند باشد، زیرا هرعمل مثبت عكس العمل مثبت و رضایت بیشتر را در پی خواهد داشت.

حسینی دوران تصدی رستمی در معاونت وظیفه عمومی ا گیلان  را خوب توصیف نموده و  معتقد است،سلامت نظام در ارائه خدمات به موقع و نظارت در نحوه ارائه خدمات است.

وی بر نظم و انضباط در موقع ارائه خدمات از سوی پلیس نیز ضروری دانست و متذکر شد: مردم خدمات تؤام با نظم را از پلیس انتظار داشته، زیرا بی نظمی شیرینی كار را از بین می برد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای غلامرضا رستمی كه به افتخار بازنشستگی نائل شد،   وهاب محسن نژاد را كه از سوی سردار فرماندهی ناجا به سمت معاون وظیفه عمومی استان منصوب شد، به حاضران معرفی  کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر