کد خبر: 99230 A

سامانه تلفنی ۱۱۱ در آن واحد از دوقابلیت برقراری «ارتباط زنده و غیر زنده» برخوردار است.

ایلنا: سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری، خدماتی که توسط سامانه الکترونیکی مردم و دولت در سطح استان ارائه می‌شود، را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمنیار شیخی افزود: «سامد» سامانه‌ای است که مردم از طریق شماره تلفن ۱۱۱ و یا به صورت حضوری درخواست‌ها، انتقادات، شکایات، گزارش‌ها، طرح‌ها و پیشنهادهای خود را اعلام می‌نمایند و این اطلاعات توسط اپراتور‌ها در سیستم درج و پس از ارائه کد پیگیری به تماس گیرنده و یا مراجعه کننده، به ادارات مربوطه توسط سامانه مذکور ارسال می‌شود.

سرپرست دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: تماس گیرندگانی که مایل به پیگیری در خواست مورد نظر خود هستند، به تناسب موضوع مطروحه مدتی بعد، ضمن تماس با ۱۱۱ و ارائه کد پیگیری، پاسخ دستگاه مربوطه را دریافت خواهند کرد.

وی همچنین از دیگر قابلیت‌های سامانه «سامد» خبرداد و تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ در آن واحد از دوقابلیت برقراری «ارتباط زنده و غیر زنده» برخوردار است به این معنی که در ساعات اداری، تماس گیرندگان به انتخاب خود، می‌توانند با کار‌شناسان سامانه به گفتگوی زنده بپردازند اما در روش غیر زنده هم در ساعات اداری و هم در ساعات غیر اداری، تماس گیرندگان می‌توانند از طریق ضبط مکالمه، مطالب مورد نظر خود را مطرح نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

بهمنیار شیخی در پایان پیگیری و استعلام نامه‌های مردمی سفر‌های ریاست جمهوری، درخواست‌های مربوط به کمک‌های مالی و درمانی، درخواست‌های مربوط به اشتغال و تسهیلات اشتغال، درخواست انواع تسهیلات بانکی و طرح مسائل در مورد طرح مسکن مهر و در خواست ودیعه مسکن را از اهم موضوعاتی برشمرد که مردم شریف استان می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۱ پیگیری و مطرح کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر