کد خبر: 208728 A

مدیر کل حسابهای انفرادی این سازمان:

پیشنهاد می‌شود بیمه شدگان با مراجعه به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www. tamin. ir و ورود به بخش سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان، از وجود تمامی سوابق خود اطمینان حاصل کنند.

مدیر کل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ارایه برخی خدمات مشروط به ساماندهی و تجمیع سوابق پرداخت حق بیمه به هنگام بهره‌مندی از مزایا است.

به گزارش ایلنا، سعید حسینی اظهار داشت: بسیاری از بیمه شدگان در طول سنوات خدمت خود در محدوده شعب تأمین اجتماعی مختلفی نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام می‌کنند و شعب این سازمان برای ارایه برخی خدمات نیاز به اطلاع از تمامی سوابق بیمه شده دارند، از این رو پیشنهاد می‌شود بیمه شدگان با مراجعه به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www. tamin. ir و ورود به بخش سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان از وجود تمامی سوابق خود اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: در صورتی که بیمه شدگان به هر علتی تمام یا بخشی از سوابق یا اطلاعات هویتی ویا میزان دستمزد خود را بر روی سایت مشاهده سوابق، رویت نکنند ویا در صورت مشاهده هر گونه مغایرتی باید از طریق گزینه اعتراض نسبت به ثبت در خواست خود اقدام، تا شعب سازمان تأمین اجتماعی سوابق بیمه شده را تصحیح، تکمیل و یا تجمیع کنند وبه هنگام بهره‌مندی از مزایای سازمان دچار مشکل ویا تأخیر در دریافت خدمت نشوند.

وی ادامه داد: با راه اندازی سایت مشاهده سوابق واعتراض بیمه شدگان یک کانال ارتباط الکترونیک مابین سازمان تأمین اجتماعی و بیمه شدگان ایجاد شده که ضروری است بیمه شدگان از این راهکار استفاده کنند وقبل از اینکه نیاز به تمامی سوابق خود به هنگام بهره‌مندی از مزایای بلند مدت را داشته باشند از این طریق نسبت به مشاهده ویا در صورت لزوم درخواست اصلاح سوابق خود اقدام کنند.

الکترونیک دستمزد سازمان اجتماعی تأمین سوابق خدمات بیمه مشاهده تجمیع
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر