خبرگزاری کار ایران

در جریان تصویب بودجه در راستای شهر دوستدار کودک مطرح شد؛

پیشنهادات را به استهزا نگیرید/ از امروز باید به کودکان توجه کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۹۴۷

یک عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در راستای شهر دوستدار کودک دو پیشنهاداتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری در جلسه نوبت دوم چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد داد: مناسب‌سازی وضعیت حمل و نقل و ترافیک کودکان در راستای تحقق شهر دوستدار کودک انجام شود. طرح مرمت پیاده‌راه‌ها، پیاده‌روها و همسطح‌سازی دریچه و به طرح پیشنهادی به مبلغ هشت میلیارد تومان اختصاص داده شود.

این پیشنهاد با اصلاح مبلغ به چهار میلیارد تومان به تصویب رسید.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همچنین در پیشنهاد دوم خود در راستای اصلاح معابر برای کودکان گفت: ما می‌خواهیم تاکید اختصاصی به مسئله دانش‌آموزان و کودکان باشد و این کمک می‌کند که در هنگام رفت و آمد از عرض خیابان اولویتی برای دانش‌آموزان به وجود می‌آورد و کمک می‌کنیم که دانش‌آموزان در شهر بهتر حرکت کنند. 

فخاری ادامه داد: کد برای طرح نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی وجود دارد که پیشنهاد می‌کنم پنج درصد از بودجه طرح نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به طرح نصب «چراغ‌ هوشمند و علائم هشداردهنده» جهت استفاده دانش‌آموزان با مبلغ سه میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اختصاص یابد.

حسن رسولی به عنوان مخالف این پیشنهاد اعلام کرد که شهرداری خودش می‌‌فهمد بودجه اجرایی را به کجا تخصیص دهد. 

محمدجواد حق‌‌‌شناس به عنوان موافق این پیشنهاد، این اظهارنظر رسولی را دور از واقعیت خواند و تصریح کرد: شهرداری ۱۰۰ سال است بلدیه دارد و اگر تا امروز می‌فهمید آن را اجرا می‌کرد. 

وی ادامه داد: از امروز باید به کودکان توجه کنیم. خواهش می‌کنم این نگاه و کمک به شهر را به استهزا نگیرید.

در ادامه بدون نظر کمیسیون و شهرداری با ۱۲ رای موافق این ردیف هم مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز