خبرگزاری کار ایران

احداث پایانه مسافربری برای جابه‌جای مسافران شهرک‌های اقماری در منطقه ۱۵

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۴۱۴

‌شهردار منطقه ۱۵ از احداث پایانه مسافربری اقماری در میدان ثامن الحجج(ع) این منطقه با هدف جابجایی مسافران خطوط شهرک‌های اقماری خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحیدرضا محمدی با اعلام مطلب فوق افزود: پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع به منظور ارائه خدمات بهینه حمل و نقل به شهروندان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پروژه؛ سهولت جابجایی مسافران شهرک‌های اقماری به نقاط مهم پایتخت است افزود: با بهره‌برداری از این پایانه؛ امکان جابجایی مسافران خطوط اتوبوسرانی، مینی بوسرانی و تاکسیرانی شهرهای پاکدشت، ورامین، حصار امیر، قیامدشت و غیره که به ثامن الحجج (ع) می‌آیند به مقصدهای تهرانپارس، آزادی، راه آهن، ترمینال جنوب و رسالت تسهیل می‌شود.

شهردار منطقه در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت پایانه اتوبوسرانی در خاوران، شهرک رضویه، والفجر، قیامدشت، هاشم آباد، کیانشهر و ولی عصر(عج) و سه پایانه تاکسیرانی در ضلع شمال و جنوب میدان بسیج و میدان ثامن الحجج (ع) مسافران را از این منطقه جابجا می‌کند. با احداث این پایانه، یک پایانه اتوبوسرانی-تاکسیرانی به منطقه افزوده می‌شود که گامی در جهت تحقق شعار مدیریت ارشد شهری مبنی بر تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز