خبرگزاری کار ایران

بیانیه‌ دانشجویان دانشکده‌ نفت آبادان در واکنش به تعطیلی دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۹۸۸

دانشجویان دانشکده‌ نفت آبادان در واکنش به تعطیلی این دانشگاه بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش ایلنا، دانشجویان دانشکده‌ نفت آبادان خطاب به تمام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت بیانیه‌ای صادر کردند که در این بیانیه آمده است: دانشکده‌ی نفت آبادان، دومین دانشگاه تاریخ ایران، در آستانه‌ی نابودی کامل قرار گرفت. بعد از موج اخیر اعتراضات دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که نسبت به وضعیت وخیم این دانشگاه صورت گرفت، متاسفانه شاهد آن بودیم که مسئولین دانشگاه به جای همراهی با جریان حق‌طلبانه‌ی دانشجویان، صرفا به دفاع از عملکرد ضعیف خود پرداختند و با لجاجتی کودکانه بر مسند ریاستشان تکیه زدند. بعد از ۱۶ روز اعتصاب آخرین تیر به پیکره‌ی مظلوم این دانشگاه شلیک شد. پیامکی که از طرف روابط عمومی دانشکده‌ی نفت آبادان به تمامی دانشجویان ارسال شد حاوی خبر «تعطیلی دانشکده‌ی نفت آبادان تا اطلاع ثانوی» بود. مسئولین دانشکده در تشریح این خبر گفتند که از سلف دانشکده بسته خواهد شد. از طرفی اینترنت دانشکده ساعت‌هاست قطع شده است. معاونت دانشجویی دانشکده از تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

پر واضح است این آخرین حربه‌ی مسئولین امر در جهت خاموش کردن صدای دانشجویان این دانشگاه آن هم در آستانه‌ی روز دانشجو است.

با صراحت فریاد می‌زنیم دانشجویان دانشکده‌ی نفت آبادان حتی با قطعی آب و برق و گاز نیز این دانشکده را ترک نخواهند کرد و تا رسیدن به حقوق مسلم خود از پا نخواهند نشست. متاسفانه رفتار منطقی و توأم با آرامش دانشجویان با برخوردی نامناسب از سمت مقامات دانشگاهی و استانی مواجه شد. از این لحظه به بعد مسئولیت هر اتفاقی که در دانشکده‌ی نفت آبادان رخ بدهد به طور مستقیم ابتدا با هیئت رئیسه‌ی دانشگاه صنعت نفت و سپس با کسانی است که تصمیم بر تعطیلی دانشکده‌ی نفت آبادان گرفته‌اند.

ضمن تکرار این مطلب که دانشجویان دانشکده‌ی نفت آبادان هرگز با این قبیل از تصمیمات عجولانه و مغرضانه از دانشکده‌ی نفت آبادان «خارج نخواهند شد» لازم می‌دانیم به همه بگوییم مطالبه‌ی به حق و کاملا «صنفی» ما به هیچ‌وجه سیاسی نیست و ما دانشجویان اجازه‌ی بهره‌برداری از آن را به هیچ‌کدام از جریان‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز