خبرگزاری کار ایران

کمک دانشجویان و کارکنان دانشگاه علامه به زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۱۲

معاون دانشجویی دانشگاه از اقدامات انجام شده این حوزه بنا به درخواست اقشار مختلف دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده در زلزله اخیر غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تقدیر از نوع دوستی و اعلام آمادگی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه به منظور کمک به هموطنان اعلام کرد: بلافاصله پس از اعلام خبر زلزله کرمانشاه به همت علاقه مندان به ویژه دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان حرکتی خود جوش آغاز شد تا شاید بتوان دردی را تسکین داد.

سلیمی بجستانی گفت: با حمایت همه جانبه ریئس محترم دانشگاه با ستاد بحران کشور و انجام هماهنگی های لازم و بنا به ماموریت رشته‌های این دانشگاه به ویژه گروه‌های مددکاری اجتماعی و مشاوره مقرر شد عملیات اعزام دانشجویان علاقه مند برای خدمات مددکاری و مشاوره برای بازماندان سانحه زلزله انجام شود.

معاون دانشجویی دانشگاه به کمک‌های ستاد دانشجویی در خصوص جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی نیز اشاره کرد و افزود: شب گذشته چهار کامیون کمک های جمع اوری شده توسط دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی به همراه ۳۵  نفر از دانشجویان، یک عضو هیات علمی این دانشکده و با همراهی همکاران معاونت دانشجویی اعزام شدند.

بجستانی به رسالت دانشگاه در این خصوص اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دانشگاه جامعه محور همواره حساسیت نسبت به مسائل اجتماع خود دارد و امیدواریم به عنوان دانشگاه علوم انسانی مشارکتی هر چند کوچک در کاهش آسیب های اجتماعی در این حادثه تاسف بار داشته باشیم.

معاون دانشجویی دانشگاه در پایان این گفتگو با تسلیت به عموم هموطنان به ویژه در استان های غرب کشور تصریح کرد: مهمترین اقدام در هنگام بحران، حفظ خونسردی، کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با مجاری و مراکز مسئول برای کمک رسانی است. او تصریح کرد: امیدواریم با اعزام تیم دانشجویی تخصصی این دانشگاه در دستیابی و ایجاد این زمینه مهم اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز