خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

۱۱ هزار واحد مسکونی صدرصد تخریب شدند/ پایان عملیات جست‌وجو از ظهر امروز / اسکورت ماشین‌های حامل اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۱۰

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ۲۰ کامیون حامل کمک‌های مردمی در حال رسیدن به شهرستان‌ها ثلاث باباجانی و ازگله است، خاطرنشان کرد: ماشین‌های حامل اقلام مورد نیاز مردم، با نظارت نیروهای نظامی و انتظامی اسکورت می شود. طی روزهای آینده خدمات رسانی به مناطق زلزله زده افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیک کردار معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی، با اشاره به حضور رییس جمهور در میان مردم زلزله‌زده و ارائه گزارشی از برآورد اولیه از خسارت‌های وقوع زلزله به وی، اظهار داشت: در بخش مردمی، حدود ۱۱ هزار واحد مسکونی و روستایی در مناطق زلزله‌زده‌ صددرصد تخریب شده است. ۵ هزار واحد شهری صدرصد تخریب شده است که به هر واحد شهر نیز ‌‌۳۵ میلیون تسهیلات کم بهره داده می‌شود.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سر جمع تسهیلاتی که باید برای بازساری، تعمیرات شهری، روستایی، خدماتی و تجاری ارائه شود، ۸۰۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با رییس‌جمهور داشتیم، موضوع تخصیص بودجه به مناطق زلزله، مطرح و قرار شد در جلسه هیات دولت به زودی تصویب شود. از رییس‌جمهور خواستیم که برای آسیب‌های زیرساختی که ۱۸۰۰ میلیارد تومان است، ردیف مستقل بودجه‌ای اختصاص یابد.

نیک کردار با بیان این مطلب که عملیات برای برداشتن مجروحان و مصدومان از زیر آوار تقریبا به پایان رسیده است، گفت: امروز امدادرسانی‌ها برای ارائه غدا، آب، نان چادر و پتو بسیار سرعت گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ کامیون حامل کمک‌های مردمی در حال رسیدن به شهرستان‌ها ثلاث باباجانی و ازگله است، خاطرنشان کرد: ماشین‌های حامل اقلام مورد نیاز مردم، با نظارت نیروهای نظامی و انتظامی اسکورت می شود. طی روزهای آینده خدمات رسانی به مناطق زلزله زده افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز