خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش:

تخصیص 137 میلیارد تومان به بخش عشایر در برنامه ششم توسعه

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۹۴۲

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در برنامه ششم توسعه ۱۳۷ میلیارد تومان بودجه به بخش عشایر اختصاص داده شده است و از وزیر آموزش وپرورش می‌خواهیم به واسطه زحمات زیاد معلمان عشایر، سختی کار، به این قشر کم توقع تعلق گیرد.

به گزارش ایلنا، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در افتتاحیه اردوی دانش‌آموزان عشایر، بخش دختران اظهار داشت: در حال حاضر ۶ هزار گروه و ۱۰۰ عشایر در کشور داریم و ۱۲ هزار و ۱۰۵ کلاس درس همراه با بیش از ۱۸۱ هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش در حال بهره‌گیری از خدمات آموزشی هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش افزود: ۱۶ هزار ۹۶۸ نفر نیروی انسانی در بخش عشایر خدمت رسانی می‌کنند که در فضاهایی همانند چادر، کانکس و کپر مشغول فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: در این اردو‌ها بیش از ۵۷۳ دانش‌آموز، ۴۴ مربی و ۲۲ همراه مربی از تمامی مقاطع تحصیلی شرکت کرده‌اند.

حکیم‌زاده با بیان اینکه دانش‌آموزان همگی زیارت اولی هستند، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش عشایر با نام بنیان‌گذار خود، استاد بهمن بیگی گره خورده است که تلاش کرد بدون تغییر سبک زندگی آموزش و تعلیم را به دل عشایر ببرد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش افزود: در نظر داریم طرح فرهنگی با اعطای مدال «بهمن بیگی» به زحمت‌کشان عرصه آموزش عشایر اعطا شود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه ۱۳۷ میلیارد تومان بودجه به بخش عشایر اختصاص داده شده است، بیان کرد: از وزیر آموزش وپرورش درخواست داریم به واسطه زحمات زیاد معلمان عشایر، سختی کار به این قشر کم توقع تعلق گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز