خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری مدیریت ایمنی و ترافیک دانشگاه امین

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۳۷۰

معاون آموزش دانشگاه علوم انتظامی امین از تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری در رشته مدیریت ایمنی و ترافیک 1396 تا 7 دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محسن حاج مقصود" با اشاره به ثبت نام آزمون دکتری در رشته مدیریت ایمنی و ترافیک 1396، اظهارداشت: ثبت‌نام از داوطلبان دوره دکتری به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود و مهلت ثبت‌نام تعیین شده از سوی این سازمان تا روز سه‌شنبه مورخ 30 آذرماه 1395 تعیین شده بود .

معاون آموزش دانشگاه علوم انتظامی افزود : با مذاکرات و رایزنی‌های انجام‌شده با سازمان سنجش و آموزش کشور موفق شدیم به صورت اختصاصی، مهلت 9 روزه‌ حداکثر تا تاریخ 7 / 10/1395 را برای کارکنان ناجا اخذ کنیم.

وی ادامه داد : نظر به اینکه ثبت‌نام به صورت دستی با ارائه مدارک ثبت‌نامی مورد نیاز به صورت حضوری انجام می‌شود، لازم است کارکنان متقاضی در حوزه راهنمایی و رانندگی که دارای رسته راهور و علاقه‌مند به شرکت در رشته مدیریت ایمنی ترافیک هستند با در نظر داشتن سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون، حداکثر تا تاریخ 7/ 10/ 1395 با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مندرج در صفحه 6 دفترچه تنظیمی این دانشگاه، به معاونت تربیت و آموزش دانشکده فرماندهی و ستاد مراجعه کنند.

گفتنی است، مدارک مورد نیاز داوطلبان برای شرکت در آزمون به شرح ذیل است:

الف- تکمیل فرم ثبت‌نام مندرج در دفترچه راهنمای آزمون سازمان سنجش آموزش کشور (صفحه 24 دفترچه)،

لازم به ذکر است در هرجا که در این فرم درخواست کد شده، لازم است داوطلب عنوان موضوع را قید کنند مثلاً در کد رشته کارشناسی ارشد، عنوان رشته آن مقطع (کارشناسی ارشد) لحاظ شود.

ب- ارائه اصل فیش واریزی به مبلغ 550000 ریال معادل پنجاه و پنج هزار تومان به حساب 2172119001003 بانک ملی، (تصویر فیش واریزی توسط داوطلب تا روز آزمون نگهداری شود

ج- تکمیل فرم ثبت‌نام دفترچه راهنمای آزمون دانشگاه علوم انتظامی امین.

د- تصویر مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته مصوب،

ه- تصویر مدرک کارشناسی ارشد مصوب

و- دو قطعه عکس 4*3 شخصی و دو قطعه عکس 4*3 نظامی با آخرین درجه

ز - تصویر آخرین حکم کارگزینی که نشان‌دهنده شغل و درجه فرد باشد.

داوطلبان این رشته می‌بایست در کد رشته 2166 مجموعه مدیریت شرکت و مواد آزمونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون صفحه 11 در این دفترچه را تهیه و مطالعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز