خبرگزاری کار ایران

توضیحات آموزش و پرورش درباره خودکشی دانش‌آموز کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۹۸۱

وزارت آموزش و پرورش در خصوص خودکشی دانش آموز 13 ساله در مدرسه‌ای در کرمانشاه توضیح داد.

به گزارش ایلنا، وزارت آموزش و پرورش در خصوص دانش‌آموز 13 ساله ای که در مدرسه ای در کرمانشاه اقدام به خودکشی کرده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ ۳/۱۱/۹۴ با عنوان «دانش‌آموز کرمانشاهی خود را در توالت مدرسه حلق آویز کرد» عین جوابیه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه را به اطلاع می‌رساند، حسین پارساپور رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی سخنانی اعلام کرد: دانش‌آموز مرحوم بسیار مثبت، درس‌خوان و منضبط مدرسه موصوف بوده که رابطه عاطفی تنگاتنگی با مدیر، معاونین و دبیران و سایر دانش‌آموزان داشته است.

پارساپور ضمن اظهار تاسف از این رخداد تلخ گفت: نمرات دانش‌آموز مرحوم، در حد عالی و نشان‌دهنده این موضوع است که از لحاظ درسی و انظباطی در حد بالایی بوده است.

وی افزود: آنچه مسلم است و از تحقیقات حاصل شده بدست آمده، دانش‌آموز مشکلاتی خارج از مدرسه داشته که متاسفانه در داخل مدرسه این اتفاق ناگوار رخ داده است. ضمن اینکه محمدرضا علوی مجد مدیر مدرسه صابرین و دبیر دینی مدرسه موصوف طی تماسی با سایت اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سخنانی مرحوم را دانش‌آموزی درسخوان، مرتب و مودب معرفی نمود و اظهار داشت، ایشان به شدت مورد احترام کارکنان و دانش‌آموزان مدرسه بوده است.

لازم به ذکر است دانش‌آموز موصوف در اول وقت روز شنبه مورخ ۳/۱۱/۹۴ اقدام به خودکشی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز