خبرگزاری کار ایران

حضور ۲۰ هزار نفری کارکنان نیروهای مسلح در مراسم عزاداری ۲۸ صفر

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۷۳۶

جانشین معاون نیروی انسانی ناجا، از برگزاری مراسم عزاداری ۲۸ صفر با حضور ۲۰ هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «اسکندری» در حاشیه مراسم عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) ، گفت: در این مراسم ۲۰ هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیج تهران بزرگ شرکت دارند.

وی گفت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص راه اندازی دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح در مراسم ۲۸ صفر، هر سال جلسات متعددی در این خصوص با شرکت دیگر نیرو‌ها برگزار می‌شود.

جانشین معاونت نیروی انسانی ناجا، با اشاره به اینکه، امسال میزبانی این مراسم بر عهده نیروی انتظامی سپرده شده است، تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه با حرکت دسته‌های عزاداری از سه مسیر به سمت مصلی تهران در حال برگزاری است.

سردار اسکندری خاطرنشان کرد: در این مراسم پس از سخنرانی حجت الاسلام «پناهیان» و مداحی حاج سعید «حدادیان» نماز جماعت به امامت حجت الاسلام «بهرامی» رئیس عقیدتی سیاسی ناجا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم جلب مشارکت عمومی می‌باشد گفت: امیدواریم در سال‌های پیش رو، این مراسم هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز