خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد:

انتشار دایرة‌المعارف شهدای دانش‌آموز و معلم

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت معلمان و دانش‌آموزان شهید در روز دوشنبه گفت: انتشار دایرة‌المعارف شهدای دانش‌آموز و معلم و راه‌اندازی وب سایت چراغ راه از جمله برنامه‌هایی است که در این کنگره مدنظر قرار دارد.

مسعود ثقفی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت معلمان و دانش‌آموزان شهید در مدارس سراسر کشور اظهار داشت: نخستین کنگره معلمان و دانش‌آموزان شهید شهر تهران روز دوشنبه چهارم خرداد، با محوریت آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی این کنگره را گرامیداشت و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس، همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

ثقفی خاطرنشان کرد: در این مراسم ۱۱۷ سالن، نمازخانه و سایر اماکن موجود در مدارس به نام شهدا نامگذاری می‌شود و انجام این در روز سوم خرداد و به مناسب سالگرد آزادی خرمشهر صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این روز علاوه بر انتشار دایره المعارف شهدای دانش‌آموز و معلم، وب سایت چراغ راه برای نخستین بار در کشور راه اندازی می‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: مراسم تجلیل از خانواده معظم شهداء چهارم خرداد با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۷۸۸۳۵