خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا تاکید کرد:

ممنوعیت برگزاری کلاس‌های زبان خارجه در مدارس ابتدایی

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از ممنوعیت برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان خارجه به صورت فوق‌برنامه در تمامی مدارس ابتدایی شهر تهران اعم از دولتی و غیردولتی خبر داد.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه آزمون ورودی پایه هفتم دبیر ستان‌های نمونه دولتی شهر تهران روز جمعه اول خرداد برگزار خواهد شد، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی همچنین درباره ممنوعیت برگزاری کلاس‌های زبان در دبستانها گفت: به استناد آیین‌نامه نحوه ارائه خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه مصوب شورای عالی آموزش و پرورش این خدمات به مجموعه فعالیت های اطلاق می‌شود که علاوه بر برنامه ها و ساعات مصوب تخصصی طراحی و اجرا شود.

 سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: این خدمات که شامل دروس جبرانی تکمیلی و تقویتی است، باید در راستای برنامه درسی مصوب و متناسب با آن به دانش آموزان ارائه شود.

ثقفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جدول مواد درسی هفتگی دوره ابتدایی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، آموزش زبان خارجی وجود ندارد، لذا برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان خارجه به صورت فوق‌برنامه در تمامی مدارس ابتدایی شهر تهران اعم از دولتی و غیردولتی ممنوع است.

 

کد خبر : ۲۷۱۵۵۷