کد خبر: 136621 A

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی:

کارمندان باید تکریم ارباب رجوع را را وظیفه اصلی خود بدانند و به خاطر شکرگزاری از این نعمت الهی با لطافت و نرمی با مردم برخورد کنند.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین ساز و کار تحول اداری است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدتقی پاکزاد در جلسه کمیته تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری آذربایجان شرقی گفت: کارمندان باید تکریم ارباب رجوع را را وظیفه اصلی خود بدانند و به خاطر شکرگزاری از این نعمت الهی با لطافت و نرمی با مردم برخورد کنند.
وی با بیان اینکه حفظ کرامت مردم و خدمت‌رسانی به مردم اصلیترین وظیفه مسوولان است، اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع باید به بهترین شیوه‌ها دست یابیم، این امر نیازمند ایجاد فضای صمیمی بین مدیران و کارکنان است که می‌تواند در ارتباط بین کارکنان و ارباب رجوع موثر باشد.
پاکزاد با تاکید بر حاکم شدن فرهنگ خدمت‌گزاری در بین کارگزاران دولت، خاطرنشان کرد: اگر رابطه کارکنان و مدیران بر اساس صمیمیت و سپاسگزاری نباشد به‌‌ همان میزان در رابطه بین کارمند و ارباب رجوع تاثیر خواهد گذاشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسوولان و کارکنان باید با نگاهی عدالت‌گرا و به دور از تبعیض با مردم برخورد کرده و مشکلات آن‌ها را در حد توان برطرف کنند.
وی بحثآموزش را بهترین راه تحقق اهداف در خصوص ارایه خدمات مناسب به ارباب رجوع عنوان کرد وگفت: فضا باید فضای یادگیرنده باشد و اگر آموزش توام با بازآموزی نباشد موثر نخواهد بود.
پاکزاد با بیان اینکه ارباب رجوع در واقع نعمت الهی است، اضافه کرد: در طرح تکریم ارباب رجوع، همه کارکنان باید باهم در راستای تحقق این امر تلاش کنند.
وی اصلیترین وظیفه کمیته را حاکم کردن روحیه فرهنگ خدمت در ادارات عنوان کرد و افزود: باید به ارزش خدمت و جایگاه رفیع ارباب رجوع توجه خاص شود.

آذربایجان شرقی خدمت رسانی به مردم دولت سلامت مشکلات معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداری تکریم ارباب رجوع
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر