کد خبر: 106143 A

۳ هزار و ۴۰۷ تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ آذربایجان شرقی در مرداد ماه سال جاری برقرار شد. / بیشترین تعداد پیام قابل رسیدگی و بیشترین میزان مشارکت مردمی در نظارت بر عملکرد پلیس به ترتیب به شهرستان‌های تبریز، مراغه، مرند و بناب اختصاص داشت.

ایلنا: ۳ هزار و ۴۰۷ تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ آذربایجان شرقی در مرداد ماه سال جاری برقرار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تماس‌های مردمی و پیامهای قابل رسیدگی در مرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته۲۲ درصد افزایش یافته است.
بر پایه این گزارش بیشترین تعداد پیام قابل رسیدگی و بیشترین میزان مشارکت مردمی در نظارت بر عملکرد پلیس به ترتیب به شهرستان‌های تبریز، مراغه، مرند و بناب اختصاص داشت.

آذربایجان شرقی افزایش مردمی سامانه رسیدگی بیشترین تماس جاری مرند مرداد
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر