خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم‌های کشتی بیمه رازی در گفت‌وگو با ایلنا:

هدف اصلی ما قهرمانی در جهان است/ از قهرمانان کشتی حمایت می‌کنیم

محرابی می‌گوید: خوشحالیم که توانسته‌ایم همواره تیمی ثابت در لیگ کشتی باشیم و از قهرمانان کشتی ایران چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ معنوی حمایت کنیم و آنها را از شرایط سنتی لیگ کشتی خارج کنیم.

کیومرث محرابی، سرپرست تیم‌های کشتی بیمه رازی در مورد آمادگی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در رقابت‌های لیگ کشتی که از اواخر هفته جاری آغاز خواهد شد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تعدادی از کشتی‌گیران که در خدمت تیم ملی بودند و خود را برای رقابت‌های برون مرزی آماده می‌کردند از امروز (شنبه) در اردوهایی که به صورت مقطعی برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند تا به شرایط مسابقه بازگردند.

او در خصوص جذب کشتی‌گیران خارجی ادامه می‌دهد: ما در تیم آزاد به دلیل تعدد حضور قهرمانان نیازی به جذب کشتی‌گیر خارجی نداریم ولی در رشته فرنگی دو کشتی‌گیر با کیفیت ارمنستانی جذب کردیم تا در رقابت با تیم‌های داخلی و خارجی با قدرت ظاهر شویم. آرسن جلفلکیان در وزن 75- کیلوگرم و ماکسیم مانوکیان در وزن 80- کیلوگرم دو کشتی‌گیری هستند که برای بیمه رازی به روی تشک خواهند رفت.

سرپرست تیم‌های کشتی بیمه رازی به حمایت از قهرمانان اشاره و خاطرنشان می‌کند:  خوشحالیم که توانسته‌ایم همواره تیمی ثابت در لیگ کشتی باشیم و از قهرمانان کشتی ایران چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ معنوی حمایت کنیم و آنها را از شرایط سنتی لیگ کشتی خارج کنیم. تیم بیمه رازی کاملا مدرن اداره می‌شود و تمام امکانات خود را در اختیار کشتی‌گیران قرار می‌دهد و با همه آنها حرفه‌ای برخورد می‌کنیم.

محرابی به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان اشاره می‌کند و می‌گوید: هدف‌ اصلی ما قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است. رقابت‌های باشگاه‌های جهان که در خارج از کشور برگزار خواهد شد از حساسیت بالایی برخوردار است و باید در آنجا با حضور کشتی‌گیران ایرانی به فکر حفظ اقتدار کشتی ایران باشیم. ما می‌توانیم در دو وزن از کشتی‌گیران خارجی استفاده کنیم که سعی می‌کنیم با جذب قهرمانان المپیک راه قهرمانی را هموارتر کنیم.

 

 

کد خبر : ۴۱۹۱۴۸