خبرگزاری کار ایران

چند هفته تکلیف بازیکنان را مشخص می‌کنیم؛

توضیح مربی استقلال در خصوص ستاره‌ی جدایی طلب

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۸۶۱

فرشید باقری با غیبت در تمرین روز گذشته بعد از خط خوردن نامش از جدال برابر الاهلی به شایعات در خصوص جدایی و حضورش در پرسپولیس دامن زده است.

به گزارش ایلنا، مربی استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تساوی تیمش برابر الاهلی اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوب نبودیم اما در نیمه دوم بازی بهتر شدیم و فرصت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتیم که اگر قدر آن‌ها را بیشتر می‌دانستیم برنده این بازی بودیم.

خرمگاه در ادامه افزود: تیم ما در نیمه اول بر خلاف برنامه تاکتیکی که داشتیم ناخود آگاه به عقب کشید و همین کارمان را سخت کرد. بین دو نیمه با توصیه‌های فنی علی آقا شرایط تیم بهتر شد و توانستیم بهتر بازی کنیم.

وی در خصوص شانس صعود استقلال اظهار داشت: درست است که شانس صعود ما بالا است اما از پیش خودمان را صعود کننده نمی‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا با ارائه بازی خوب برابر التعاون مقتدرانه به دور بعد صعود کنیم.

دستیار منصوریان در ارتباط با دلیل تمرین نکردن فرشید باقری اعلام کرد: باقری دیروز آمد و گفت شرایط روحی‌ام خوب نیست. من هم گفتم حالا که شرایط روحی‌ات خوب نیست تمرین نکن.

خرمگاه در خصوص لیست استقلال برای فصل جدید گفت: هنوز هیچ اقدامی برای نقل و انتقالات انجام نداده‌ایم و تمام فکر و ذهن‌مان معطوف به بازی‌های باقی مانده است. به امید خدا از چند هفته بعد و با پایان لیگ در این زمینه وارد عمل می‌شویم.

وی در پایان با تشکر از حضور هواداران استقلال در بازی با الاهلی گفت: عاشق هواداران‌مان هستیم و خوشحالیم که استقلالی هستیم تا بهترین هواداران را داشته باشیم. طرفداران ما در بازی با الاهلی سنگ تمام گذاشتند و خیلی به ما کمک کردند. دست تک تک آنها را می‌بوسیم و امیدواریم هیچ وقت شرمنده آنها نشویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز