خبرگزاری کار ایران

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۹۴۲

امروز مدیران فرهیخته، کارکنان توانمند و نمایندگان وفادار، نمادی از پنجاه و هشت سال خدمت صادقانه هستند

مدیرعامل بیمه‌آسیا در پیامی پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا متن پیام ابراهیم کارگر به قرار زیر است:

بارالها

تفضل بی‌پایانت را بر دیده منت نهاده و شکرانه بی‌نهایتت را بر زبان قاصر خود جاری می‌سازم که تداوم توفیق خدمت صادقانه‌ام را در بیمه‌آسیا قرار دادی.

امروز مدیران فرهیخته، کارکنان توانمند و نمایندگان وفادار، نمادی از پنجاه و هشت سال خدمت صادقانه هستند که تبلور باشکوه آن را در ایفای نقش بی بدیل بیمه آسیا در مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی وهم چنین کسب رتبه اول برای سومین سال متوالی در بین یکصد شرکت کشور شاهد هستیم.

امید آن را دارم که با اتکال به باریتعالی، عنایات حضرت ولی عصر (عج) ،نگاه امیدوارانه و گرمی دستان مشتاقتان، برگی دیگر از افتخارات بی‌پایان بیمه‌آسیا در صنعت بیمه کشور را رقم بزنیم.

پنجاه و هشتمین سالگرد تأسیس بیمه آسیا را به تمامی همکاران ارجمندم و خانواده محترمشان در سراسر کشور تبریک عرض نموده و در کمال ادب و احترام از خداوند سبحان، سلامت و سعادت اعضای فهیم و پرتلاش خانواده بیمه‌آسیا را مسألت دارم.

                   

                                                                                                        

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز