خبرگزاری کار ایران

نصب 55 دستگاه خودپرداز بانک صادرات در نمایشگاه کتاب تهران/ حضور 350 کارمند بانک صادرات در محل نمایشگاه

امیر صفری از نصب 55 دستگاه خودپرداز در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات با اشاره به همکاری این بانک با نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: بانک صادرات ایران به عنوان حامی یار مهربان برای هشتمین سال متوالی به عنوان تنها بانک ارائه دهنده خدمات بانکی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده خدمت رسانی به عموم بازدیدکنندگان اعم از دانشجویان، طلاب، اساتید ومراجعه‌کنندگان کتاب است.

وی ادامه داد: به همین منظور 55 دستگاه‌ خودپرداز(ATM) دائم و سیار در محیط مصلی نصب خواهد شد، همچنین سه هزار و 500 دستگاه کارتخوان متصل به حساب‌های بانک صادرات نیز در تمامی غرفه‌های کتاب آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است.

صفری در توضیح شعب فعال این بانک در نمایشگاه بیست و هشتم گفت: بانک صادرات به منظور افزایش خدمت‌رسانی به مردم قرار است شعب فعال در نمایشگاه را به 20 باجه افزایش دهد. همچنین 350 نفر از کارمندان بانک صادرات ایران در این شعب به ارایه خدمات به بازدیدکنندگان خواهند پرداخت.

وی در ادامه افزود: همانند سال‌های گذشته 1500 چرخ دستی و 15 دستگاه مینی بوس برای سهولت در حمل و نقل بازدیدکنندگان و کتاب‌هایشان در نظر گرفته شده که قرار است به صورت رایگان به علاقه‌مندان کتاب عرضه شود.

رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات در پایان اظهار کرد: سعی شده که نسبت به سال گذشته ارائه خدمات را افزایش دهیم، به همین منظور قرار شد پیش از شروع نمایشگاه همکارانمان در واحدهای فناوری اطلاعات، امور انفورماتیک و خدمات نوین نسبت به راه‌اندازی به موقع دستگاه‌های کارتخوان اقدامات شبانه‌روزی انجام دهند تا از روز نخستین روز نمایشگاه بازدیدکنندگان محترم بتوانند بدون کوچک‌ترین اشکلالی امور خود را انجام دهند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۷۴۳۲۹