خبرگزاری کار ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران به یاری آسیب دیدگان از زلزله استان خراسان رضوی شتافت

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۶۸۱

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک های نوع دوستانه بمنظور رفع احتیاجات ضروری آسیب دیدگان زلزله اخیر وام قرض الحسنه ٤٠ میلیون ریالی با کارمزد ٤ درصد پرداخت میکند.

به گزارش ایلنا، در جلسه ای که به منظورچگونگی  کمک رسانی برای تسریع در ساماندهی تسهیلات إعطائی بانکها در دفتر استاندار خراسان رضوی و با حضور معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مدیریت شعب بانکهای استان تشکیل شد.

عدالتی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران با إعلام این خبر تصریح کرد: به دستور اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به تعداد ٣٠٠ خانوار وام قرض الحسنه ٤٠ میلیون ریالی و به تعداد ٣٠٠ خانوار وام بلاعوض ٥ میلیون ریالی با معرفی و تأیید ستاد مدیریت بحران استان اعطا میگردد.

در ادامه این جلسه رشیدیان استاندار خراسان رضوی با استقبال از این کمک ارزشمند و تشکر ویژه از اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و اعضای هیّئت مدیره خاطرنشان ساخت، این چراغی که بانک قرض الحسنه مهر ایران در یاری رسانی به هموطنان آسیب دیده از زلزله و اهتمام به انجام امور نیازمندان واقعی جامعه روشن نموده الگوی مناسبی برای سایر بانکهاست و عملی خداپسندانه و شایسته تقدیر است.

     

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز