خبرگزاری کار ایران

در پی دستور ویژه وزیر اقتصاد صورت گرفت:

اعلام آمادگی بانک صنعت و معدن برای پرداخت تسهیلات ویژه به آسیب دیدگان ساختمان پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۶۶

متعاقب دستور ویژه وزیر اقتصاد به سازمان ها و معاونت های زیرمجموعه این وزارتخانه برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان حادثه تاسف بار پلاسکو، بانک صنعت و معدن برای اعطای تسهیلات با شرایط ویژه به واحدهای تولیدی خسارت دیده در این حادثه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، علی اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن طی نامه ای به علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران و با توجه به خسارت شدید واحدهای تولیدی مستقر در این ساختمان، اعلام کرد: بانک صنعت و معدن به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای در حوزه صنعت و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، آمادگی خود را برای اعطای تسهیلات با شرایط ویژه به واحدهای تولیدی خسارت دیده اعلام می کند.

بر اساس این نامه، بانک صنعت و معدن همچنین تمهیدات لازم برای تامین و واگذاری احتمالی مکان های صنعتی در اختیار خود در شهرک های صنعتی اطراف تهران را، برای راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی مزبور اندیشیده است.

در این طرح، تسهیلات با دوره پرداخت طولانی مدت، طراحی شده که با همکاری و هماهنگی اتاق اصناف، اتحادیه های تولیدی استان تهران و وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرا خواهد شد.

گفتنی است، نحوه مراجعه خسارت دیدگان و شرایط ویژه اعطای تسهیلات مذکور در اطلاعیه ای جداگانه  اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز