خبرگزاری کار ایران

رونمایی از 8 گرید جدید پتروشیمی جم با حضور وزیر کار

با حضور وزیر کار و هیات بلند پایه همراه؛ هشت محصول جدید مجتمع پتروشیمی جم رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی پتروشیمی جم، وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی به همراه هیات بلند پایه و با حضور استاندار، نماینده مردم کنگان، دیر و عسلویه،مدیر عامل صندوق بازنشستگی، مدیر عامل سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی،فرماندار عسلویه، مدیران استانی و شهرستانی از واحد های مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد و با حضور وی، هشت محصول جدید تولیدی این شرکت رونمایی شد

علی ربیعی با اشاره به رونمایی از 8 محصول جدید مجتمع پتروشیمی جم تصریح کرد: این 8 محصول جدید با تلاش متخصصان داخلی و با مهارت‌های فنی و ذهنی انجام شده اند و می‌توان این محصولات را به عنوان محصولات 1+1+8 عنوان کرد. چرا که یکی دیگر از این موفقیت‌ها برای پتروشیمی جم، خودکفایی و دانش متخصصان بومی و دیگری مدیریت این پتروشیمی است و ما افتخار می‌کنیم که دانش ایرانی به خودکفایی رسیده و باید زمینه صادرات بیشتر را فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در مراسم رونمایی از هشت محصول جدید پتروشیمی جم گفت: این محصولات به همت و تلاش کارکنان و متخصصان توانمند پتروشیمی جم تولید شده که نه تنها نیازهای داخلی بلکه نیاز بازارهای جهانی را هم تأمین می‌کند.

سید حسین میر افضلی در ادامه  با یادآوری این موفقیت بزرگ که شعار امسال را تحقق بخشید افزود: دستیابی به این موفقیت و تولید این محصولات جدید بیش از 100 میلیون دلار ارزآوری برای کشور دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: این 8 محصول جدید تولیدی شرکت پتروشیمی جم به همت متخصصان واحد پژوهش و فن آوری در راس آن دکتر راشدی که  بومی منطقه هستند  مدیریت این پروژه را برعهده داشتند و ایشان  همه مدارج علمی و تحصیلات خود را در کشور عزیزمان ایران و دانشگاه های داخل گذرانده است.

بر اساس این گزارش: 8 گرید تولید شده توسط شرکت پتروشیمی جم 3 تای آن در تولید درب بطری های نوشابه گاز دار و بدون گاز استفاده می شود و 2 گرید دیگر در تولید الیاف پلی اتیلن مانند تور ماهیگیری و طناب و 3 گرید دیگر در تولید سپر خود رو، باک خودرو و لوله های آبیاری در صنعت کشاورزی و لوله های گاز در صنعت نفت و گاز استفاده می شود که تولید هر یک از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۲۱۳۷