خبرگزاری کار ایران

انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۹۸

جمعه ۱۵ اردیبهشت، پانزدهمین انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم در دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این انتخابات که با حضور حدود ۲۲۰ نفر از مدیران مسئول نشریات دانشگاهی سطح کشور برگزار شد، رقابت میان ۹ نفر کاندیدا و دو ائتلاف طلوع آزادی و پیام وحدت شکل گرفت.

ائتلاف طلوع آزادی که از سه سال پیش و در انتخابات سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار اعلام موجودیت کرد، در سال ۱۳۹۴ با رای آوردن محمدعلی کامفیروزی و کمال رضوی به عنوان نفرات اول و سوم پیروز انتخابات شد و در سال ۱۳۹۵ نیز با رای بالای محمدعلی کامفیروزی و احسان فیض آبادی، موفق به کسب جایگاه های اول و دوم در انتخابات گردید.

امسال نیز ائتلاف طلوع آزادی (که نمایندگی نشریات دانشجویی مستقل، منتقد و اصلاح طلب را بر عهده دارد)، با کسب ۱۲۱ و ۱۲۰ رای برای آقایان محمدمهدی پرنیانچی و ابراهیم اسکافی نوغانی، پیروز انتخابات شد.

شعارهای ائتلاف طلوع آزادی حول محورهای فعال سازی تمامی ظرفیت ها و وظایف شورای مرکزی ناظر، ضرورت حمایت مالی از نشریات و خصوصا نشریات دانشجویی علمی، ممنوعیت نظارت پیش از انتشار و احیای حقوق نشریات دانشجویی  متمرکز است.

گفتنی است در انتخابات امسال که در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد، ۲۱۶ مدیرمسئول نشریه دانشجویی شرکت کردند که این میزان مشارکت به نسبت سال گذشته، رشد یک و نیم برابری داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز