خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش تخصصی کارگروه‌های نظارتی مناطق عمرانی دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۷۲۶

دومین همایش تخصصی کارگروههای نظارتی مناطق عمرانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور به منظور تبادل نظر و هم افزایی تجربیات و ارتقای سطح دانش فنی دبیران و کارشناسان تیمهای نظارت و ارزیابی مناطق عمرانی و با هدف افزایش کیفیت ساخت و ساز دانشگاهها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، در این همایش دکتر رخشانی مهر مدیرکل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم گزارشی از عملکرد و اهداف کارگروههای نظارت ارایه کرد.

وی افزود: همایش دانشگاه سبز روزهای 4 و 5 اسفندماه سال جاری با حضور مدیران عمرانی و و معاونین اداری و مالی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه بوشهر برگزار می شود.
 
مدیرکل نظارت بر طرحهای عمرانی گفت: بحث کیفی کردن طرحهای عمرانی دردو زمینه معماری طرحهای عمرانی و اجرای طرحهای عمرانی دانشگاهها ضروری است و براساس تجربیات حاصله، هر جایی که نظارت بر این دو بخش کاهش یافته، کیفیت طرح های عمرانی هم پایین آمده است.
دکتر رخشانی مهر بر کیفی کردن گزارش های کمیته های نظارتی و دفاتر طرحهای عمرانی دانشگاهها  و مراکز آموزش عالی تاکید و ابراز امیدواری  کرد  با کیفی شدن این گزارش ها، کیفی شدن طرحهای عمرانی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی را شاهد باشیم. 
 
در ادامه این همایش  مهندس شفیعی معاون امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور به تبین  سیاست های این سازمان در اجرای طرح های عمرانی دانشگاهها پرداخت.
براساس این گزارش ،برگزاری سه پنل تخصصی«بیان اهمیت و جایگاه کیفیت، زمان و هزینه در نحوه نظارت موثر بر پروژه های عمرانی کشور»، «بررسی مشکلات نظارت موثر بر پروژه های عمرانی دانشگاهها با محوریت هدر رفت زمان، هزینه وکاهش کیفیت در ساخت» و «جمع بندی مسایل مربوط به نظارت پروژه های عمرانی دانشگاهها» بخش دیگر این همایش یک روزه  بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز