خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان:

باید در وقت باقی مانده، ایرادات را برطرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۹۲۴

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقه با پاکستان، گفت: بازیکنان جوان ایران به خوبی جنگیدند اما به تجربه تیم ملی والیبال پاکستان باختیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های آسیای مرکزی و شکست تیم ایران در آخرین مسابقه برابر پاکستان گفت: بازی آخر ایران با تیم بزرگسال پاکستان بود. بنظرم بازیکنان جوان ایران به خوبی جنگیدند و توانستیم یک ست از این تیم بگیریم و در سایر ست‌ها هم تا حدوی به حریف نزدیک بودیم، اما به تجربه تیم ملی والیبال پاکستان باختیم.

وی با اشاره به مفید بودن شرکت در این رقابت‌ها، افزود: من از شرکت در این رقابت ها خوشحالم. این مسابقات دستاوردهای خوبی را نصیب تیم ایران کرد و باعث شد تا کادرفنی شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کنند. این تیم در واقع تیم نوجوانان بودند که دو سال در اردو بودند و به تیم جوانان انتقال پیدا کردند و تمام داشته‌هایشان را در این مسابقات به نمایش گذاشتند و خود بازیکنان نیز به خوبی متوجه شدند که برای قهرمانی آسیا و جهان در رده جوانان کار خیلی زیاد داریم و ایرادات فنی، تکنیکی و خصوصا روانی بسیار است که انشالله در وقت باقی مانده این ایرادات را برطرف کنیم و البته بازیکنان آسیب دیده نیز برگردند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: هدف فدراسیون و شخص رئیس فدراسیون از اعزام تیم به این مسابقات افزایش شناخت بازیکنان، کسب تجربه و آمادگی بازیکنان بود و این اتفاق هم افتاد و کادرفنی شناخت خوبی از نحوه بازی بازیکنان و نقاط ضعف و قوت و مسائل روانی آنها پیدا کرد، انشالله بتوانیم تا دو ماه و نیم آینده آماده مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

مومنی‌مقدم در خصوص نتایج تیم ملی والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌ها، افزود: اگرچه نتایج در این مسابقات اهمیتی نداشت اما امیدوارم مثل دوره‌های گذشته تیم ملی جوانان بتواند بازیکنان خوبی را به تیم ملی بزرگسالان تزریق کند.

وی درخصوص حواشی پیش آمد در حین بازی با پاکستان، گفت: یک اشتباه محرز از سوی کارشناسان تلویزیون پاکستان اتفاق افتاد، پس از پیروزی تیم ایران در ست دوم از طریق مانیتورها و تلویزیون های موجود در سالن اعلام شد که بازی فینال فردا بین پاکستان و ترکمنستان و بازی رده بندی بین قرقیزستان و سریلانکا برگزار می شود، آن هم در شرایطی که اگر تیم ایران در دیدار امروز به برتری می رسید، ما به مرحله بعدی صعود می کردیم که این مسئله روی روحیه بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران اثر گذاشت و نتوانستیم تمرکز را به بازیکنان بازگردانیم و من اعتراض خودم را هم به مدیریت مسابقات و هم به کارشناسان پخش تلویزیونی اعلام کردم زیرا که برنده می‌شدیم، صعود کننده بودیم. این اتفاق بخاطر بی تجریگی برگزار کنندگان مسابقات رخ داد و بچه های ما را دچار ناامیدی کرد فکر می کنم امروز خوب بازی کردیم و می‌توانستیم جزو چهار تیمی باشیم که به مرحله نهایی تورنمنت صعود می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز